You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dünyanın En Büyük İkinci Borsası NASDAQ Kripto Piyasasına Hazırlanıyor

in #tr6 years ago

Ben bu tarz haberleri olumlu buluyorum acikcasi. Cunku daha cok dunya ekonomisinde yerini alirsa regulasyona ugrayacaktir. Regule olmasi hepimiz icin daha iyi olur. Bu sekilde ne oldugumuz belirsiz. Bitcoin dinamitin fitilini atesleyecek bir guc bu piyasada.

Sort:  

Bitcoin,
Otoritelere, bankalara, hatta merkez bankaları ve dahi devletlere rest çekip "Sizin gibi dünya ekonomisini krize sürekleyen bencillere ihtiyacımız yok, sizden daha ucuz ve daha güvenli şekilde kendi transferlerimizi kendimiz yaparız"
deme şekli değil miydi?
Regüle olmak demek mevcut hegomanların kurallarına uymak demek.
Uyulması gereken bir kurallar varsa; bunlar Coinlerin kuralları olmalı diye düşünüyorum.

//Konu Ripple olmasa da Felsefi yaklaşım için bkz:
Neden Ripple Almadım, Almıyorum, Almayacağım?
Ripple ne değildir?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43