Unutulmak...

in #tr5 years ago


Kaynak

Kaç defa sildim,

Yazmak için başladığım niyetleri kader kağıdımdan.

Kaç defa denedim sensiz nefes almayı bir düşün.

Suskunluğumun esiri ettim kendimi.

Kaç defa kurtulmayı denedim senden bir düşün.

Dipsiz bir kuyu gibi durmaksızın düşüyorum.

Ne geldiğim yeri görebiliyorum artık ne gittiğim yönü.

Sendeymiş meğer tüm işin sırrı.

Güneş gibi doğ desem dünyama,

Biliyorum gelmezsin artık.

Zaten sıkıldım seni beklemekten.

En dibine de düşsem bu çukurun, bulurum yeni bir ışık.

Bir ümit, bir başlangıç.

Karanlıkta en zayıf ışık bile yıldız kadar parlak olur.

Güneşe ihtiyacım yok artık.

Kaç defa denedim son kez seni anlatmayı.

Kaç defa beceremedim bir düşün.

Unutmak böyle bir şeymiş işte.

Ya UNUTULMAK...

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 3.28% upvote from us for your 395 Partiko Points! Together, let's change the world!

You got a 89.29% upvote from @spydo courtesy of @yusufyusuf! We offer 100% Payout and Curation. Thank you.

You got a 95.84% upvote from @luckyvotes courtesy of @yusufyusuf!

You got a 42.59% upvote from @minnowvotes courtesy of @yusufyusuf!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56769.47
ETH 2402.64
USDT 1.00
SBD 2.30