Susuyorum

in #tr5 years ago

Kaynak

Susuyorum

Seni tatmadan sensizliği tattı gönlüm.
Acıyı bir ferman gibi işledin yüreğime.
Şimdi gelip tutsan elimden,
Döndürebilir misin? Beni geriye.

En azından gülüşünde teselli buluyorum.
Varlığında huzur.
Ne acıymış sevdanın böylesi.
Yeni yeni anlıyorum.

Mademki gitmeyi seçtin sen
Söz ben sesimi çıkarmıyorum.
Zaten yıkılmış yüreğime sende vur.
İnan bana hiç ah etmiyorum.

Anladım, anladım ama geç oldu.
Sözümü tutamadım yine.
Susarım demiştim ya hani.
Ne yapsam susamadım işte.
Engel olamıyorum gönlüme, söz geçiremiyorum.
Olmuyor, ne yapsam susmuyor işte.

Yine de umudumu hiç yitirmedim ben
Bana her bakışında yeniden doğdum sanki
Sen olmaz ben gidiyorum dedin ama
Beni de yanında götürdün inan ki.

Artık rahat olsun için.
Yaralıyım ama ölmedim.
Sana yanık yüreğimin külleri var geride,
Az birazda umudum.
Sen gidiyorum desende ben kalıyorum.
Ve bekliyorum.
Söz veriyorum sana son bir defa.
Artık Susuyorum.

Değerli arkadaşlar yeniden herkese MERHABA diyorum. Yaklaşık 10 yıl önce yazdığım bu yazıyı sizinle paylaşmak istiyorum. Evet yazı dedim şiir değil. Çünkü tam olarak ne olduğunu bende bilmiyorum. Ayrıca yine yıllar önce kendi sesimden okuyarak kaydetmiştim ve Facebook üzerinden yayınlamıştım. Dinlemek isteyenler Buradan Videoya erişe bilirler.

Sort:  

Congratulations @yusufyusuf! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 20 posts. Your next target is to reach 30 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61473.25
ETH 2969.27
USDT 1.00
SBD 3.48