You are viewing a single comment's thread from:

RE: Boşluktan Gelen Boş Sesler

in #tr5 years ago

Bazen bende istiyorum her şeyden uzaklaşıp, uzaktan el sallamayı. Ama korkuyorum. Ya kimse görmezse salladığım eli. Ya unutulursam. Senin salladığın eli gördüm ve mutlu oldum. Korkularımı yenmemi sağladın. Anladım ki ne kadar uzaklaşırsam uzaklaşayım birileri mutlaka görecek elimi kaldırdığımda. Kimi yanımda olacak bir dost gibi, kimi tam karşımda.

Sort:  

El sallayıp da fark edilmemek bir yandan tedirgin edici doğru ama İsmail abi umuduyla, icabında sahil kenarında, görünmeyen ama illa bir gün gelmesi beklenen gemi için el sallamak lazım arada.

Hiçbir şey olmasa da, görüp de görmemiş gibi yapanları gizli bir hüzne ortak eder en azından.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36