Merhaba Steemit Ben Geldim

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Aslında mesleğimden dolayı merhaba arkadaşlar yerine "Hello World" diyerek konuya başlamalıydım :)

Üyeliğim Ekim 2017 olmasına rağmen işten güçten yeni fırsat bulup ilk postumu yazmaya karar verdim.

Peki yazılarım neler ile ilgili olacak?

Ben bilgisayar programcısıyım ayrıca Bodrum'da yaşıyorum, burada yazılım (web ve mobil) ve Bodrum'da yaşam hakkında birşeyler karalamak istiyorum.

Şu anda Bodrum'da kendi yazılım şirketim var, rezervasyon sistemleri, kredi kartı ile online ödeme sistemleri web ve mobil tabanlı aklınıza gelebilecek her şeyi geliştiriyoruz. Tabi boş zamanlarımda blockchain teknolojisi ile ilgili yazılımlar geliştiriyor ve testler yapıyorum. Bitcoin ve altcoinler ile ilgili borsa bot yazılımları, indikatör yazılım ve algoritmaları üzerine uzunca bir zamandır çalışıyorum ve yavaş yavaş işler istediğim gibi gitmeye başladı.

Bunun haricinde tüm bunları yaparken Bodrum'da yaşıyorum ve 7 yaşında bir oğlum bir de dünyalar güzeli bir eşim var.

Şimdi "oh herife bak cennette yaşıyor valla" dediğinizi duyar gibiyim. Ama emin olun Bodrum'un tadını orada yaşayanlar değil, buraya tatil yapmaya gelenler çıkarıyor. Buna emin olabilirsiniz :)

İlk postumu bitirmeden önce birkaç fotoğraf ekleyeyim :)

IMG_0298.JPG
Bodrum'da bir gün batımı (kış aylarında çekilmiştir)

IMG_0299.JPG
Bodrum'da bir gün batımı (kış aylarında çekilmiştir)

IMG_2852-2.jpg
Yazın da başka bir güzel :)

İlerleyen zamanlarda görüşmek üzere, eğlenceli olacak gibi.

Zamanla şu steemit markdown ile ilgili bir tool yazmayı da düşünüyorum, yazı yazmak epey zahmetliymiş. Geliştirdiğim Blockchain ve trading yazılımlarını da ilerleyen zamanlarda şöyle bir toparlayıp buradan paylaşacağım, kullanımları ile ilgili postlar yazacağım.

Şimdiden herkese iyi eğlenceler. takipte kalın :)

Sort:  

Aramıza hoş geldiniz. Bilgilendirici, keyifle takip edeceğim gönderiler paylaşacağınızı seziyorum. Gönderilerinizin takipçisi olacağım. Kolay gelsin.

Teşekkürler :)

Hoşgeldiniz 😊

Interesting
I will follow you to see your future posts!

Congratulations @yunusbassahan! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @yunusbassahan! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 56386.16
ETH 2529.81
USDT 1.00
SBD 2.49