You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sizi Zengin Edebilecek 4 Kişisel Gelişim Kitabı

in #tr7 years ago

her şey seninle başları uzun zaman önce okumuştum. tam bir gaz verme kitabı diyebilirim.
bir kaç ay önce okuduğum zengin baba yoksul baba efsane bir kitap... zengin olmak isteyenlerin önce okuması gerekenler arasında kesinlikle...
diğer kitapları en kısa zamanda temin edip okumalı... herkes zengin olmak ister demi!!!

Sort:  

Hocam özellikle düşün ve Zengin ol’u bir an önce temin edin, okuduğunuz en iyi kitaplardan birisi olacaktır 👌🏻

Napoleon hill kişisel gelişimin babasıdır. bütün kitapları mükemmel.

'Şeytanı alt etmek' efsane bir kitap okumayan mutlaka okusun

Konusu ne peki

napoleon hill hayatın negatif tarafını şeytan, pozitif tarafını tanrı olarak kabul edip hayatın negatif tarafı olan şeytanla konuşuyor. Şeytana sorular soruyor, şeytan da korku, cehalet, açgözlülük gibi silahlar ile insanları nasıl tanrıdan yani hayatın pozitif tarafından uzaklaştırdığını anlatıyor.

Yakın zamanda sipariş edeyim o zaman ben onu 👌🏻

Mutlaka edin. Bütün kitaplarının içinde bence en çarpıcı ve gerçekçi olanı çünkü başarının anahtarları, düşün ve zengin ol hemen hemen aynı kitaplar.

tamamdır.. birinci sıraya aldım.. şuan Richard L. Peterson un karar anı kitabını okuyorum. sıradaki düşün ve zengin ol olacak...

Karar anı’nın konusu Ne peki hocam, iyi bir kitapsa ben de okuyayım?

borsa yada forex ile ilgiliyseniz okumanızı tavsiye ederim

O zaman ben de bu kitabı listeye ekleyeyim :) 👍🏻

konusu genel itibari ile insan beynini finansal piyasalarda yatırım söz konusu olduğununda pek iyi çalışmadığını bilimsel deneylerle açıklıyor... yani finansal piyasalarda psikolojiyi geliştirmeye yönelik harika bir kitap...

Peki başka tavsiye kitapların var mı hocam bu konuda yararlanabileceğim ve kaliteli olan

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60023.73
ETH 3191.15
USDT 1.00
SBD 2.45