Pazar gününden

in #tr7 years ago

IMG_20180121_171147.jpg
Bugün banyolu su böreği denemesi yaptım. Daha önce de yapıp buzluğa atmıştım daha onları çıkartmadım bunlar kayınvalidemde yaptıklarım herkes çok beğendi 😃 tam puan aldı 👍denemenizi tavsiye ederim.

IMG_20180121_161821.jpg

Bu börekler için iki yufka yeterli , önce 50gr tereyağı eritip içerisine 4yemek kaşığı süt koyuyoruz. Birinci yufkayı serip yağ karışımından suruyoruz. Sonra ıkıncı yufkayı serıp yağ karışımı sürüp kesiyoruz ve lor koyuyoruz ben izmir tulumu koydum, içinde eridi ve kat kat güzel bir tadı oldu. Neyse sardıktan sonra bir kaba 1lt su 1çay kaşığı karbonat koyup tek tek suya batırıp (10sn ) tepsıye dızıyoruz.

IMG_20180121_182353.jpg

Bu böreklerin yanına kısır çok yakışır diye düşündük 😍

IMG_20180121_171229.jpg

IMG_20180121_171157.jpg

IMG_20180121_171246.jpg

@rabiaaykut ile hazırladıklarımızla kayınvalidemde güzel bir pazar geçirdik , elimize sağlık 😃
Umarım sizlerinde pazar gününüz güzel geçmiştir 🌼

Sort:  

haksızlık ama yanına kısır güzel olur demişsin başka başka güzelliklerde paylaşmışsın ama olmaz ki :))Afiyet şifa olsun,ellerinize sağlık...

Ya evet onlarda sonradan bir anda oluşuverdi 😃 nasıl olduğunu bende anlamadım 😁

iyiki oluşmuş enfes görünüyorlar:))

Cok guzel gorunuyorlar umarim @rabiaaykut yapilisini ögrenmistirde bigun bizede o yapar 😁

Merak etmeyin. Öğrendim sonraki görüşmelerimizde yapmayı planlıyorum.

Afiyet olsun. Ben kısırın ne olduğunu merak ettim, internetten bulurum.

İnanamıyorum kısırı bilmiyormusunuz 😳 kısır çok güzel kesinlikle bakın ve deneyın... çok beğeniceksiniz eminim 😃 Türk yemeklerinin hepsi çok güzel 😍

Aslında türk mutfağını çok seviyorum ve bazı yemekleri sık-sık yaparım da. Ama nasıl olduysa kısırın tadına bakamadım:)

Güzel görünüyor. .bravoo

Harika görünüyorlar :)

Hepsi de birbirinden güzel maşaAllah, ellerinize sağlık 😊

This post has received a 0.86 % upvote from @booster thanks to: @ygmraykt.

This post has received a 1.16 % upvote from @boomerang thanks to: @ygmraykt

This post has received gratitude of 0.93 % from @appreciator thanks to: @ygmraykt.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53929.89
ETH 2263.00
USDT 1.00
SBD 2.35