Kabak mücver

in #tr6 years ago

IMG_20180421_184906.jpg
Bugün pazardan aldığım tazecik kara kabakla mücver yaptım. Mükemmel oldu demek istemiyorum 😁 çünkü her zaman içine patates koyardım bu sefer üşengeçlik beni un koymaya itti ve tam istediğim lezzeti yakalayamadım. Ama yaptığım tarifi size vermek isterim. Siz un yerine bir tane patates koyarsanız daha güzel olur.

IMG_20180421_180040.jpg

Kabak çok faydalı bir yaz sebzesi olarak sofralarımızda yerini alıyor. İşte bazı faydaları ;

Kabağın içerdiği vitamin, mineral ve besinlerin sağlık açısından birçok faydası vardır. Kabak kilo vermek isteyenler için tercih edilen besinlerin başında gelir çünkü zayıflamayı kolaylaştırır. Kalp sağlığına faydalı olan kabak, kanseri önleyici özelliği vardır. Kabak göz sağlığını korurken sindirim sistemine iyi gelir özellikle prostat kanserinin engellenmesine yardımcı olabilir. Şimdi kabağın faydalarına detaylı olarak bakalım.

Kaynak

IMG_20180421_175936.jpg

4 adet karakabak
1 adet yumurta
2 yemek kaşığı yoğurt
Kabartma tozu
1 yemek kaşığı zeytin yağ
İstediğiniz kadar ;
Yeşil soğan , maydonoz, dere otu
Karabiber
Pul biber
Tuz
Ve un (tam bir hata😊)

Kabakların suyunu sıkmayı unutmadan tüm malzemeleri karıştırıyoruz. Yağlı kağıt kullanmayı seviyorum. Tepsi daha az kirleniyor sizde kullanın derim. 200 derecede 30 dakika pişiriyoruz. Afiyet olsun.

Sort:  

Afiyet olsun :)

Teşekkürler sizler de olmasanız kim bana yorum yapıcak 😊

Tarif ve bilgiler için teşekkür ederim.
Afiyet olsun :)

Ne demek efendim ben teşekkür ederim 😊

Dün yaptım içine hem patates hem un kattım çok lezzetli oldu:) ellerinize sağlık güzel görünüyor.

Aaa ne iyi yapmışsınız afiyet olsun 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58157.69
ETH 3122.82
USDT 1.00
SBD 2.42