Muhteşem terk edişe 5 kala

in #tr6 years ago (edited)
  • Gitmek istediğin vakit, tek bir doğru yol vardır. Bilirsin.

gerard_way_by_phantosmagoria-d6td87q.jpg

Yok edeceğim tüm bu amansız gidişlerin 5 kala durduğu saatleri ve aynı saatlerden etkilendiğim saliseleri. Sen orada, o boynunla salınırken ben görüp dert edeceğim kendimi. Tüm çıkışlar, senin ekseninden giderken, uğrayıp soluklandığım duraklardan merhaba diyeceğim. Olur ya, sende geçerken merhaba dersin densiz kalbine o kalbin der ki –belki bir gece uğrayabilirim kalbine.

Umut etmekten çok,umuda yüz tutmuş ellerimden kayıp giden bir sen kaybıydın. Adınla, adımın nizami duruşundan korkardın. Halbuki mükemmel karizmamız bizi afili kılardı.
Dönüyorum bir çarenin derdinde, derdine yandığım onca vakitten bir ders çıkarmalıydım. Hep eksikliğinde çarpılışım bir noktadan çıkarılışım onca yalnızlıktan bölünüp denk düşüşüm... hep ondan.

Saymıyorum bazı arz-talep acılarımı. Sende gözünü eksilt acılardan. Acılarım, tarifsiz bir tanıma benzer. Anlatamam,anlatılmaz,anlaması mümkün olmaz.
Duruyorum bazen. Bazen, durmanın verdiği zevki sefa elem olur gönlüme. Sen zevki bilirsin bana duyduğun zevkte bundan öte. Gayrı gidilecek birkaç noktadır vardığın mesafe.

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 52438.26
ETH 2303.72
USDT 1.00
SBD 2.05