Halbuki her zaman bir şeyler vardır.

in #tr6 years ago (edited)

()

https://gyaban.deviantart.com/art/The-Passage-583539319![the_passage_by_gyaban-d9nf9tj.jpg]

Halbuki her zaman bir şeyler vardır.

Denemekten yorulmadığında,
denemekten yoruluncaya kadar devam etmen gerekirdi o uzun, soluksuz serüvenine
-ait olmaktan korktuğundanyahut kimsen kalmadığından...
vazgeçmekten vazgeç! seni bir artı sekiz yapmaz.
inanmanın gücünden alıkoymak seni yenilgiler güçlü kılmaz.

Duruyorum sadece durup düşünüyorum beynimde ki tüm noksanlıkları. Neye tam olarak ihtiyaç duyacağımı...sanki çok bilirmişim, belirgin bir bilgi yitikliğiyle dayanırmışım gibi kapına. Orada birşeyler hep ters gitmeli! benim dediğimde için titremeli öyle nayhoş kelimelerin yokluğuyla için erimeli. Bak demiştin -ben hep var olacağım tamda öyle bitmeliydi.
kaldığın yerden hayatına devam eden satırlardır seni yanıltan ve aynı hatalarındır seni yüzüstü deviren. Onlara inanma, beni tanı.

Sort:  

Tebrikler çok güzel olmuş :)

teşekkür ederim ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 52438.26
ETH 2303.72
USDT 1.00
SBD 2.05