Bir masa başı hikayesinden bir kadına vol1.

in #tr6 years ago (edited)

moonlight_s_soul_by_adrianamusettidavila-d7x0ks7.jpg

https://tamarar.deviantart.com/journal/Weekly-Feature-10-550248684

Her şey o masanın başında başlamalıydı.Size bunu tarif edeceğim... Tüm garipsemeleri içine dahil etmiş hayatımla başlıyorum. Berbat bir yağmur vardı -ki mevsim alerjim var ilk gördüğüm bara attım kendimi. Kahve içebileceğim yahut çay da olur öyle yerler bulunmaz kafamın içinde.

Hep uğruna sarhoş olunabilecek masalarda buldum ben kendimi. Dur, anlatacağım işte. Öyle berbat bir havada beynimin içinde filler tepişirken ki bu deyim gerçekte olabilir, işte o tüm karanlığa leş gibi kokuya ters düşen yasemin mi desem nergis mi desem belki karanfil, bir tutam portakal? velhasıl bir yudum kokusuyla beni beyin hapishanesinden çıkartıp tez özgürlüğümü çıkaracak koku. Sanmayın ki parfüm fetişim var. Olay burada değişik meydana gelmesinden söz ediyorum. Kafamı kaldırdığım an, o kadını görmeliydiniz! Ah masa ah... su gibi dingin bir güzelliğin böyle pespah bir yerde ne işi olur adlı düşüncemi terazimde tartmadan tüm içtenliğimle buyrun yanıma demek istedim.

Öyle bir hava ki bu, o bar bir anda değişikliğe uğradı. Görseniz korkarsınız bu bir devrimdi. İşte ne biliyim altın gibi uzun bükümlü saçları, hafif tarçın renginden bozma 80'lerden kalma bir ceket, o uzun bacaklarına dolanan kısmi zamanlı bir etek, göğüslerini örtme amacından çok, sarılma temennisi olan bir gömlek.Tasviri zor bir kadının parlamasından, ne ziyada bahsedebilirdim? Belki... beceriksiz olmak Tanrı'nın insanlara bahsidir bebeğim. Seni anlatırken bu hediyeye sahibim.

Yazarın açıklaması - Sepha üstünde oturan bir adamın zihnini incelemektesiniz. Devamı mutlak suretle size uğrayacaktır. Işığınızla aydınlanın.

Sort:  

Sevgili @yevuiswriting postunuzu okudum.
Uzun zamandır roman okumuyorum.
Galiba her insanın kendi hayatı kendine roman.
Ama steemitte böyle farklı işler görünce dikkatimi çekiyor.
Takip ettim sizi.

Kendinden bişey bulmak en güzelidir. Teşekkür ediyorum ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 52438.26
ETH 2303.72
USDT 1.00
SBD 2.05