Bana kendinden bahset

in #tr7 years ago (edited)

Tell-Me-About-Yourself-How-to-Answer.jpg

İnsanlar tarafından sevilen canım cümle! Merhabalar. Hepimiz belli bir samimiyet çizgisini oluşturmak istediğimizde kullandığımız bir cümle kalıbı. Bana kendinden bahseder misin? hayır efendi! sana kendimden bahsetmeyeceğim. Sen beni tanıyacaksın. Hazıra konma işinden vazgeçmeli insan. İnsan, insana emek vermeli, kıymetli zamanını bir nebze gözden çıkarmalı. Değinmek istediğim asıl konu ise sana kendimden bahsetsem sen beni ne şekilde tanımak isteyeceksin?

Diyorum ya, kıymet verirsen kıymet görürsün. Benim için bir şeyler yap değil, bana kendinle tanışma zamanı ver hazırı isteme. Tanı, tanıştır ruhunda ki ışığı benimle! Klişe sorulardan dem vurmak derdim. Tam olarak bu. İnsan bazen durup demeli acaba ben ne yapıyorum? kaşif gibi neden onu ben görmek istemiyorum? Beni keşfet! bana kendinden bahsetme. Bana kendinden bahsedecek zamanı harcama, bana benle olacak zamanı tanı.

Eminim ki bu küçük istek egolu ruhlarımıza hep bir yük gibi gelmiştir. Aradığımız her şeye bir tık uzaktayken bu kadar zahmet niye? sonra asıl problem başlıyor: günümüz ilişkileri neden bu kadar dayanıksız? sizce de açık değil mi? birbirimize enerjimizi veremiyoruz ondan! Tamam,hız güzel olanak güzel ama insanlığın içinde yer alan hız tutkusu bazen yavaşlamalı, sabırlı olunmalı, özümsenmeli, dayanılmalı. Sabırsız bir bireyden bunu istemek ne güç farkındayım ama insan kendini eğitebilen bir varlık. Kendimizi eğitmeli, sabırlı olmalıyız. Sen neler yaparsın sorusu yerine sen bak ona! Bu insan neler yapabilir? azıcık sen düşün! her şey bir tık uzağımızda isen sen ulaş! insanlar için zamanımızı harcamalıyız. Değer mi değmez mi sorusunun cevabını ancak kendiniz bulabilirsiniz benim derdim acelecilik. Sabırsızlık, her nesneyi yok edebilir. Manevi değerler için olgunlaşma süresi vardır. Örneğin bir elma ağacı iki saat sürecinde size meyve vermez. İnsan da böyle... kabul et yada etme ama böyle.

Sort:  

Congratulations @yevuiswriting! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Vote
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

thank you so much for share good comment :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77