Sort:  

Motive ekibi olarak oyladık sizi. iyi akşamlar dileriz :)

teşekkür ederim yavrum sizede iyi akşamlar

Merhabalar
Steemite hoşgeldiniz 😃
Steemitte kalıcı olmanız ve ilerleyebilmeniz için yardımcı olmak isterim. 😃
Sze nacizane bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Tariflerinizi kendiniz yazarsanız daha beğeni ve yorum alacaktır. Ben her gün ne tarifi yazdığınıza bakmak için postlarınızı ziyaret ederim. 😃
Kalın sağlıcakla 😊

evladım ben yaşlıyım bu kadar yapabiliyorum ama 10 tane izliyorsam en beğendiğimi paylaşıyorum

sizde sağlıcakla kalın teşekkür ederim

Olsun böyle de olsa güzel ablacım ben hergün Tariflerinizi izlemek içğn gelirim siz paylaşın 😃 memnun oldum sizi tanıdığıma saygılar.

çok teşekkür ederim yavrum

Anneler gününüzü en içten dileklerimle kutlarım 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63283.09
ETH 2463.49
USDT 1.00
SBD 2.54