You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşme #3 : Hesap otomasyonu

in #tr6 years ago (edited)

Öncelikle geçmiş olsun, sanırım salgın var. Ben dahil çevremdeki çoğu kişi hasta.

Kurasyon kuyruğunun böyle eksik bir yanı malesef olabiliyor. Normalde beğenmediğin bir içeriği oylama ihtimalin oluyor, ben geceleri boş olduğumda steem.rocks adresine girip oyladığım yazıları kontrol ediyorum. Beğenmediklerimden, aklımdaki standartlara uymayanlardan oyumu geri çekiyorum. Beğendiklerimden de oyumu çekip daha büyük yüzdeyle oyluyorum. Bazen yorgunsam beğenmediğim içeriklerden oy çekmekle uğraşmadan beğendiğim içerikleri tekrar oyluyorum.

Bu bana ne kazandırıyor. Zaten tr içeriğini filtreleyen kuratörler sayesinde bakacağım yazı sayısı azalıyor, böylelikle kaliteli içerik arasından daha kaliteli bulduklarıma tam güç oy veriyorum. Zamandan tasarruf.

Kuratörler filtre görevi görüyor bir nevi. Tr tagının hepsini gözlemlemektense arındırılmış şekilde gözlemlemek daha kolay oluyor.

Tekrar geçmiş olsun.

Sort:  

Çok teşekkür ederim evet salgın var sanırım. Tanıdığım herkes hasta. Sana da çok geçmiş olsun.

Küratörlerin filtre görevi gördüğüne kesinlikle katılıyorum ama oy geri çekmek de istemiyorum. O yüzden senin kendi steem.rocks hesabına girmen gibi ben de onların hesabına girip oy verdikleri arasından ya da günlük yayınladıkları postlardaki içerikleri okuyarak kendi beğendiklerime oy veriyorum. Eğer fan base kısmı olmasaydı gene bir şekilde kullanabilirdim kuyrukları ama şu anki hesap gücüyle çok pasifleştiriyor beni. Bir süre sonra tekrar bakacağım artık.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56787.81
ETH 2507.96
USDT 1.00
SBD 2.24