You are viewing a single comment's thread from:

RE: Şu anda Steem Power Kiralayarak Ne Kadar Kazanırsınız?

in #tr6 years ago (edited)

SBD'nin 1 Dolar'a sabitlenmesi gerektiği söyleniyor, aslında bunun için planlandığı biliniyor ama bana kalırsa, borsaya açılan her hangi bir birim, hele ki bu kripto marketse ve arkasında bir borsanın desteği yoksa, 1 Dolar'a sabitlemesi çok zor. SBD'de de görüyoruz bunu. Artacak, inecek. 10 üstü sabit kalır mı bilemiyorum. Ama 1 Dolar'da da bana kalırsa sabit kalamayacak.

Bir de şöyle bir durum var ki, SMT'ler. Tam olarak içeriğini bilemesem de iki sene içerisinde SBD diye bir birim göremeyebiliriz. Görürsek 5 dolar üzeri olacağını düşünüyorum. Umuyorum daha doğrusu. Burası kripto, sağı solu belli olmuyor haliyle. :)

Destekleriniz için de ayrı teşekkür etmek isterim. Umarım 3 dolar üzerine atabilir ve hem TR Tagı hem siz kârlı çıkarsınız bu güzel oluşumdan.

Sort:  

Umarım dediğiniz gibi olur, 1 dolara sabitlenmesini geçtim düşmesi bile büyük sıkıntı bizim için.

Steem fiyatı benim için daha önemli aslında ikisini de kasdettim ama sadece SBD yazarak ne anlamanız gerektiğini kavrayamadım :)

SMT olayını bir incelemek gerek o zaman.

Steem 3 dolar üzeri olsun yeter bana :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58116.56
ETH 2361.49
USDT 1.00
SBD 2.42