Step Up 1 Tanıtım/Rewiew #12

in #tr6 years ago

Yönetmen: Anne Fletcher
Film müziğinin bestecisi: Aaron Zigman nin olduğu başrollerinde Channig Tatum ve Jenna Dewan-Tatum oynamaktadır. Imdb puanı ise 6.5/10 dur. Dans Gençlik filmidir.


images (6).jpeg


2006 yapımı olan bu film bir Dans filmdir. Diğer serilerin başlangıcı olan bu filmin seriye göre yeri ayrıdır benim için daha bi başka güzel bulurum ilk filmi.(Channing Tatum hayranlığındadir heralde)

images (7).jpeg


Hikayesinden kısaca bahsedecek olursak ;
Tyler Gage(Channing Tatum) Amerikanın gettosun yaşam bi gençtir. En yakın arkdaşı Mac le ara ara araba hırsızlığı yapalar. Akşamları da parti varsa partilerde takılırlar. Mac le gezerlerken bi bina görüp içeri girerler ve bi sahne görürler bu bos sahnede kirip döküp eğlenirken güvenlik  görevlisi  Tylari yakalar. Mahkemeye çıkan Tyler a hasar verdiği okulda zorunlu hizmet cezası alır. Burası bi sanat okuludur. Tyler cezası için okula gelir ve hademe olarak ise başlar bu sırada bir Dans dersine denk gelen Tyler in ilgisini çeker. Kendine partner arayan Nora(Jenna Dewan) yi görür ve kendisinin dans partneri olabilceğini söyler ve küçük bi deneme yapılır. Bu deneme sonucu Tyler kabul edilir ve sene sonu programına hazırlanırlar.

Bu hikaye sırasında başlarından geçen olayları izleyeceğiz haliyle gayet eğlenceli müzik seçimleri sahneleri ile bu seriyi izlemediyseniz izlemenizi tavsiye ederim. Iyi seyirler.

Sort:  

iyi film ben de tavsiye ederim

Hello, you received an upvote from @steemdunk thanks to @wixoi! Steem Dunk is an automated curation platform that is easy to use and built for the community. Join us at https://steemdunk.xyz

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68021.51
ETH 3262.66
USDT 1.00
SBD 2.67