Amasra Gezimde Karşılaştığım Masum Dostumuz [TR Liste Yarışma 04]steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Merhabalar;

Uzun süre evde oturmanın ardından ailecek Batı Karadeniz'e gezintiye çıkma kararı aldık ve yolumuz Bartın ilimizin Amasra ilçesine düştü. Çok yer gezdim ancak böylesine güzel bir yer ilk defa gördüm diyebilirim.Gelelim masum dostumuza;

Amasra meydanında dolaşırken hediyelik eşyalara bakarken arkamı döndüm bi baktım üzgün üzgün bakıyor :)

Lan seni kim üzdü böyle dedim ve ensesiyle boğazının altını güzelce kaşıdım. Ama yok gözler ve kaşlar hala aynı hiç değişiklik yok. Veda etmeden döner ekmekten de nasiplendi iyi geldi bence. Umarım efkarlı günlerin geçer dostum ..

Sort:  

Dog’s don’t see in black-and-white, they have 2 color receptors, and can see yellow and blue.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.11
JST 0.027
BTC 65422.12
ETH 3433.90
USDT 1.00
SBD 2.31