Ey Derviş cümle sonuna ağlama payı bırak ! / Blog post

in #tr6 years ago

Bana neler yaptığı konusunda en ufak bir fikri yok. Ona göre benim yersiz sinirlerim , Kontrolsüz öfkelerim , Dişlerimi ve yumruklarımı anında sıkıp her şeye hazır olmam onun gelip gitmelerinden kaynaklanıp aslında terk edilmeyi gururuma yediremediğim den kaynaklanıyor sanıyor ama bu kadar basit değil bende ki yeri...

O , bende Allahın varlığına kanıt niteliğindeydi bana göre Allah onu özenerek yaratmıştı yüzündeki herhangi bir leke yada kaşlarında ki bir kıl yada boncuk gözlerinin alt kirpikleri rastegele dizilmiş olamaz kimse beni inandıramaz buna

O ,bende İnsanlığa olan inancımdı insanlığı sevmemin tek sebebi , hala insanlara güvenmemin tek sebebiydi ...

Ey Derviş , Şimdi sen söyle haksız mıyım ? yersiz sinirlenmelerimde, garip garip bir hayvan gibi dişlerimi sıkıp , hızlı hızlı nefes alırken gözlerimi kısmakta .

20180622_133428.jpg

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 25 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkür ederim :)

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-24T16:23:09
Account Level: 0
Total XP: 26.00/100.00
Total Photos: 4
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64886.88
ETH 3516.64
USDT 1.00
SBD 2.37