BYTECOİN – YATIRIM TAVSİYEM -

in #tr6 years ago

Merhaba Arkadaşlar ;

Birkaç zamandır kendi bilgilerim ve araştırmalarım ile bazı Coin’leri inceliyorum kısa vadede ufak meblağlar ile yatırım yapıp zengin etmese de sonunda kar ettik diyebileceğim birkaç Coin keşfettim belki bir çoğunuz benden daha fazla bilgiye sahipsinizdir belki aranızda bu işin okulunu okuyanlar da vardır ama sizlerden farklı olarak ben hislerimle hareket ederim ve hislerimin beni yanılttığını bugüne kadar görmedim.

Teknik detay , market kapasitesi , grafikleri gibi bilgilerine sahip değilim ama gözlemlemeye ilk başladığım anlarda 0.007 TL olarak işlem gören Bytecoin şuan 0,04 TL civarındadır. Bazı borsalarda ise (Örn: Vebitcoin.com ) 0.05 TL den alıcı mevcut ve kısa bir süre önce bu coin’in fiyatı 0.13 TL olmuştu . Belki aranızda 3 – 5 kuruştan ne olacak diye düşünenler olabilir ama basit bir hesaplama ile şöyle anlatayım coinxtr sitesinde (bir önceki konuda detaylı bahsettiğim borsa sitesi ) 0.03 TL’den satıcı var buradan 1000 TL’lik aldığımızı varsayarsak 33333,33333… şeklinde Bytecoin geliyor ve bunu Vebitcoin sitesinde 0,05 TL’den satarsak 33333,33333…X 0,05 TL = 1666,6666 TL yapar. Yani ufak bir arbitraj işlemi ile 666 TL kardasınız.

Normalde böyle durumlarda Yatırım tavsiyesi değil notu düşülmesi gerekiyor ama benim kişisel yatırım tavsiyemdir kendinizi üzmeyecek miktarlarda yatırım yapabilirsiniz sonuçta Kar ve Zarar sizin.

En uygun fiyat ile Bytecoin alabileceğiniz borsa sitesi linki aşağıdadır. Min. Para yatırma 1 TL dir. Ref. Linkim ile üye olursanız sevinirim.

http://link.tl/1zo4A

Not : Elimde şuanda 197200,5000+ BYTECOİN MEVCUT

DaGLFDNUwAIBSdc.jpg

Sort:  

Takibimdedir kendilieri. :) tavsiye için teşekkür ederim.

Ana etiketimiz #tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği aldınız.

Etiketin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından da oylanmakla beraber #tryardim - #trliste ekibinin insiyatifine sunulacaktır.

Steemit Edebiyat Hareketiimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.

Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.

Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Ben teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63248.94
ETH 2576.33
USDT 1.00
SBD 2.85