1 Dijitalkedi 2.500 TL Eder Mi ?

in #tr6 years ago

cryptokitty.jpg
2017 Aralık ayında başladığım Ethereum tabanlı cryptokitties oyununda geldiğim noktaya hep beraber göz atalım istiyorum.

Nasıl oynanacağı hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız bu yazımı inceleyebilirsiniz. ( https://steemit.com/cryptokitties/@whiterabb1t/can-cryptokitties-predict-the-future-for-pokemon )

Cryptokitties'e Bittrex - Coinbase-Metamask aracılığıyla 1 ethereum göndererek başladım. 1 ethereum'un 0.40 ile 1 adet Gen 0 ve 5 adet toplam 0.30 ethereum değerinde diğer çeşitli genlerden kediler aldım. Geriye kalan parayı da kedilerin Siring, breed, satılığa koymak veya satılıktan kaldırma işlemleri için kullandım.

Kedilerin genleri insan dna'sı örnek alınarak belirlenmiş ve hepsinin dna kodunda küçük ipuçları bulunmakta. Bu ipuçlarını yakalayabilirseniz çiftleşmeden doğacak kedinizi nadir kedilerden olacağını tahminleyebiliyorsunuz.

Geride kalan 5 ayda 0.4 Ethereum'dan aldığım Gen 0 Kediyi 0.9 Ethereum'dan sattım. Üstelik bu kediyi '' Fast '' doğurganlık hızı varken almıştım. Sattığımda ise '' Catatonic '' yani son seviyedeydi. Bunun anlamı ise kediden yeterince faydalandım 😎

Aşağıdaki resimlerde Gen 0 kediyi ve satılma tutarını görebilirsiniz...

gen0kitty.png

gen02.png

01.05.2018
0.9 Ethereum = 595 USD = 2.425 TL

Bu satıştan sonra Kedi sayımı arttırdım. Değerlenebileceğini düşündüğüm 3 tane Gen 0 kedi aldım ve kedilerimi çiftleştirmeye devam ettim. Toplamda 44 tane kedim var.
44 kedi.png

Dijital kedileri veya herhangi dijital varlık biriktirmeyi, önümüzde ki yıllarda çokça karşılaşacağımız bir trend olarak görüyorum. Yatırım yapıp yapmamak sizin tercihiniz. Steemit de Cryptokitties de şuan deneysel çalışmalar. Burada önemli olan sizin bu sektöre, kriptoya ne kadar inandığınızdır...

Kaynak : https://venturebeat.com/2018/03/20/cryptokitties-blockchain-sensation-raises-12-million/

Sort:  

Merak ettigim bir konuydu dogrusu..bircok kisinin agzinda cryptokitties duymustum ama hic bakmamistim..Daha aydinlatici oldu arastirmaya devam etmek lazim. Bilgi icin tesekkurler @whiterabb1t

Teşekkürler hocam

Dostum ilgimi çekti, discorddan ulaşabilir misin.
Discord hesabım e-babil#9361

Discord aktif kullanmıyorum. Hesabımda Twitter adresim var. İsterseniz oradan ulasabilirsiniz

Tamamdır ✌️

Gayet güzel çalışmışsınız, ağzınıza sağlık, teşekkür ederim 😃

Teşekkür ederim

Merhaba @whiterabb1t,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

I actually don't understand anything from your post, other than it is about CryptoKitties. 😊 Congrats on the kat sale! I've never seen what happens when you sell a kitty, cause I've never tried​ selling one. Thanks for sharing. Check out my blog. ✌️

Google translete could fix your problem ✔️

Geçtiğimiz yıl sonunda benimde dikkatimi çekmiş ancak ilgilenmeye fırsatım olmamıştı. Demek ki ilgilenmeye vaktim olsaydı şimdi iyi bir kuluçka makinesi kurmuş olacaktım. Tebrik ederim sizi azimle başarmışsınız.

Hiç birşey için geç değil hocam. Eylül ayında Gen0 üretimi bitecek. Gen 0 alabiliyorsaniz faydası olur...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33