You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR Etiketi Haftalık Rapor 23/04-29/04

in #tr6 years ago

Ben burada kendime üzerime düşen eleştirimi yaparım fakat bir kaç bahane üretirim. Öncelikle oy gücüm olmadığı için #tr etiketi altında olan paylaşımları incelemiyorum. İncelemeliyim mi? Sonuna kadar. Destek olmak istiyorsam oy gücüm olmasa dahil verilen emekleri takip ettiğimi belirten upvotemi atmalıyım. Gördüğüm kadarıyla bu gemide hep birlikte olduğumuzu söyleyen arkadaşların sadece konuşmayı sevdiğinide gördüm. Geçenlerde boş vaktim vardı fazlasıyla. #tr tagını inceledim: iyi paylaşım yapan birçok kullanıcıyı takibe aldım. Paylaştıklarını okudum upvote attım. Fakat beraber olduğumuzu söyleyen arkadaşların birinden geri dönüş alamadım. Bu takipteki amacım takipçi kasmak bana oy basılması değildi. Çok fazlada post oluşturan biri değil zaten. Ben de takip ettiğim tüm kişileri çıkardım. Niye emek veriyorum ki; birileri burada ego mu koymaya çalışıyor? Atladığı bir nokta var bu arkadaşların, diğer kullanıcıların yardımına ihtiyacı olduğu noktası. Açıkcası ben #tr etiketi altında samimi bir ortam olduğunu düşünmüyorum. Bot ile yükselmeye devam etmeye çalışan birçok eş, dost, arkadaşada yollarında başarılar diliyorum.

Laflarımı keşilere özel söylemedim. Bir genelleme yaptım. Yanlış anlaşılmasını istemem ama herkes kendine bir eleştiri yapmalı.

Sort:  

Bot yükselmek için önemli adımlardan biri, keşke herkes kar getiren botları kullansa. Bu konuyu araştırmanı tavsiye ederim.

İğneyi kendimize çuvaldızı başkasına batırmalıyız noktasında hem erken pes etmişsin gibi geldi bana hem de 9 aylık bir hesap olarak dediklerini yapmakta geç kalmış olabilirsin.

Eleştirmek için söylemiyorum, düşünülecek bir konu olduğu için söylüyorum ;)

Geç yapmış olabilirim evet burada haklısınız. Zaten belli bir düzenin içine girmek burada zaman alıyor. Zaman kavramı bazen çok uzun sürebiliyor bu platformda, çevresi olmayanlar için. Erken pes etmektense gözlemlediklerimi paylaştım.

Teşekkür ederim düşüncelerin için. Evet zaman alıyor her şey, #tr için de zaman alacak bir çok şey. Belki düzelir belki düzelmez bilinmez.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60546.41
ETH 2355.40
USDT 1.00
SBD 2.53