Komedi Bitiyor; Gülmek Ümidiyle!

in #tr6 years ago

Resim Link

Uzun bir süre;

Vaktimin hatırı sayılı bölümünü Steemit için harcıyordum desem yalan olmaz; birkaç gün öncesine kadar. Yeni bir yola giriyorum. Her zaman aklımın köşesinde yer alan "üniversiteden sonra başka bir okul yok, yaşam mücadelesi başlıyor" cümlesini hatırlatıyorum kendime. Evet, başka bir okul yok ve ben de kendi tercihlerimi bu yünde belirlemeliyim. Hedeflerim var, çalışmalarım hazır. Diplomayı elime alınca sudan çıkmış balık olmamak için bir süredir görüşmeler yapıyorum. Belki de ülkenin son dönemde içinde bulunduğu zor dönemleri de göz önünde bulundurunca zor bir döneme giriyoruz; üniversiteden mezun olacak arkadaşlarım "biz ne yapacağız?" demeye başladı. Bu duruma düşmek istemiyorum.

Steemit değerli, içindekiler ile...

Bir süredir yazı yazamıyorum lakin buradan hiç bir zaman kopmuyorum. Zaten kopmam pek mümkün gözükmüyor. Buraya ilk üyeliğimi gerçekleştirdiğim zaman nasıl yapacağım, nasıl bir yol izlersem başarılı olur diye defalarca sordum kendime. #tr toplumunda gerçekten çok güzel yazılar kaleme alanlar var; @captainsailor - @gokhan83kurt - @muratkbesiroglu - @ucmuharfli (çizimleri muazzam) - @yasujizr - @ecotone - @sauronbey - @osmania gibi daha aklıma gelmeyen niceleri, yazamadıklarım affola. Bir de bu işin destekçileri; @kusadasi - @arafs - @anadolu - @peri gibi. Güzel arkadaşlıklar edindim. Belki de @kusadasi ekibinde çalışmalar yapmıyor olsam hem bu kadar hızlı büyüyemez hem de tanıdığım kişileri bu hızlı bulamayabilirdim. Ürettiğimiz projeleri hayata geçirirken buraya yeni yüzlerce insan geldiğini unutmamak gerekiyor. Burada bulunan değerli kişilerin sürtüşmeleri gelenleri göndermekten başka bir işe yaramayacaktır. En önemlisi son zamanlarda gerçekleştirdiğimiz projeleri ve burada bulunan tüm kişilerin emeklerini hiç edecektir. TR toplumunda sorunlar olabilir, kalabalığın olduğu her yerde sorun-problem olur; olacaktır. Önemli olan bunları düzeltebilmek. Bu platformda öfke kimseye bir şey kazandırmayacak düşüncesindeyim.

Son düzlük, son bir hafta!

Pazartesi günü hayatımın son sıra günleri. Bir yandan harıl harıl çalışmanın verdiği bir yorgunluk olsa da, son olan şeylerin tadını çıkarmak istiyorum. Beş günde yedi sınava gireceğim. İlk girdiğim gün neden burasını seçmişim ki dediğim bugün ise nasıl gideceğim bu yerden diyorum. İkinci evim gibi oldu. Üniversite hayatımda keşke hiç tanımadığım dediğim insanlar olsa da, kendi yanımda götürebilsem insanlar da var. Benle gelecek olanlar ise bavula sığmayacak olan anılarım. Şu an sadece önümdeki yedi sınavıma odaklanacağım. Mezun olup, elde etmek istediğim hedeflerim için yoluma bakacağım. Daha sonra ise Steemit için aklımda yeni projeleri hayata geçirmek istiyorum. Eğer ki başarılı olursak güzel bir başarı elde etmiş olacağız. Yazımı daha fazla uzatmadan tekrarlarımı yapmak üzere uzaklaşmalıyım buradan.

Ekipteki işlerim gereği gün aralarında buraya uğramak durumundayım onun dışında çok fazla zaman harcamam mümkün gözükmüyor. Haftaya cuma gününe kadar yoğunluğum devam edecek. Sonrasında tekrardan bir yazı kaleme alırım.

Sevgiler.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by whitecollar from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Yeni gördüm yazınızı, teşekkür ederim güzel görüşleriniz için.

Vedaları sevmiyorum, öyle bir boşluğa sürüklüyor ki insanı, ne yapacağını şaşırıyorsun çoğu zaman. İnşallah bu boşlukta en doğru limanı bulup kendi düzenini rahatça oturtursun. Allah yolunu açık etsin. :)

Sınavlarında başarılar her şey istediğin gibi olsun :)

Teşekkür ederim kardeşim. Çok uzak kaldık, özletme muhabbetini.

Yazınızda beni de güzel yazanlar içinde değerlendirdiğiniz için teşekkür ederim :)

Sen yoksan bir kişi eksiğiz demektir. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98