Kemal SUNAL Abartılıyor!! 😒😒

in #tr6 years ago

kemal sunal.png

Yeşilçam'ın son demlerine damgasını vurmuş efsane oyuncu Kemal Sunal bu kadar abartılmayı hak ediyor mu? Bu yazıyı sinir olduğum şu cümleden yola çıkarak yazıyorum. "Kemal Sunal filmi izleyelim." 

Yazının hemen girişinde belirteyim sonra beni linç etmeyin. "Kemal Sunal iyi aktördür."

Neden Kemal Sunal'ın oynadığı filmlerde sanki hiç senaryoyu yazan, kurguyu düzenleyen, yöneten yokmuş gibi "Yaaa Kemal Sunal çok didaktik adam kimse onun kadar yanlışları dile getiremiyor." geyiği yapılıyor. 

Allah'ım çıldırıyorum!! Kemal Sunal SADECE AKTÖR.

Siz yukarıdaki cümleyi kurunca senariste, yönetmene ve diğer bütün film ekibine hakaret etmiş oluyorsunuz. Biraz farkında olun rica ediyorum. Senin o dönemi eleştiren repliklerin efsane yazarı Kemal Sunal değil. Örneğin; Kemal Sunal'ın oynadığı birçok didaktik(eleştirel) filminin senaristi, oyuncusu

İhsan Yüce

Bu mükemmel insanın adını sokakta sorsam 100 kişiden sizce kaçı bilir? Fotoğrafını göstersek herkes sima olarak tanır. Ama yine ortada bir isim yok. Ağzınızın suyu aka aka izlediğiniz çoğu filmin senaristi, oyuncusu... 

Kemal Sunal'ın oynadığı en bilindik senaryoları: 

İhsan Yüce örneklerden sadece biri, kim bilir kaç tane isimsiz deha var.

Lütfen!! Sinemaya emek verenler için biraz farkındalık kazanalım.


(Kaç zamandır yazmak istediğim bir konuydu. Rahatladım yemin ediyorum. Okuduğunuz için teşekkürler.)

Sort:  

Güzel bir konuya değinmişsiniz,sonuna kadar katılıyorum...

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63014.19
ETH 3071.72
USDT 1.00
SBD 3.83