Sort:  

Tabiki... Toplumun her zaman ki gibi hassas noktaları eşeleniyor. Önce inançlar, sonra taciz, tecavüz vakaları, o kadar kötü bir yere doğru gidiyoruz ki elimiz kolumuz bağlı oturup izlemekten başka birşey yapamıyoruz. Yeni Türkiye planları sorunsuz ilerliyor malesef...

Ben de bu aralar yaşanan olayları rastlantı olarak görmemeye başladım. Bir şeyler oluyor ama anlamlandıramıyorum. İnsan artık her şeyden şüpheleniyor. Belki paranoya yapıyorum ama mesela aklımdan İDAM konusu ile ilgili bir şeyler geçiyor. Acaba birileri istiyor da bu yol ile mi bize kabul ettirmeye çalışıyor falan bu sebeple masum canlar harcanıyor. Ya da belki de tamamen yanılıyorumdur ama bu baştakiler iyice sağlığımızı bozdu. Böyle düşünmek bu yüzden normal geliyor. Şu dünyada bizim bilmediğimiz öyle şeyler dönüp dolaşıyor ki bunu da anlayacağımızı sanmıyorum. Yine de dediğine katılıyorum bu olaylar rastlantı değil gibime geliyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59940.43
ETH 2988.79
USDT 1.00
SBD 3.61