Kpss Buhranı

in #tr6 years ago

Üniversite Mezunlarının Dramı

Bugün biraz içimi sizlere dökmek biraz sohbet etmek istedim. 

Ne yazık ki ülkemizda bir çok üniversite mezunu insan işsiz durumda.

Çalışan insanların ise büyük bir çoğunluğu ya kendi mesleğiyle alakalı bir iş yapmiyor yada is yerinde ağır mobing uygulaniyor ve mutsuz .

Ancak ne kazansam kardır düşüncesi ile asgari dolayında bazende aşağısına bir maaşa calışıyor. 

Yada Kpss'e hazirlaniyor. 

Burda bence iki büyük sıkıntı var birincisi her ile Üniversite açılmasi ve bircoğumuzun haketmediği bölümlerde sacma bir düzeyde egitim görmemiz. 

Eğer şahsen ben Inşaat muhendisiyim ama o liyakatta degilsem alma beni o bolume kendim icin boyle dusunmesemde bircok yeteneksiz ve bilgisiz üniversite mezunu var ve bu genclerin degil egitim sisteminin sorunu.

Dün prof.dr. Ilber ortaylı'nin cok guzel bir sözüne denk geldim okullarda Milyonlarca öğrenci takdie ve tesekkur aliyor ancak bu ogrencilerin cogu sınavlarda barajı gecemiyor. 

Ikincisi ise bence güvensizlik

Devlete karsı güvenilmiyor. Torbil vesayire.

Devlet gençlere güvenmiyor.

Tüm toplum süphe ile yaklasiyoruz birbirimize.

Ben 1 sene özel sektörde çalısmis ns halde oldugunu gordugum icin şuan Kpss'e hazırlaniyorum umarım emeğimin karsılığını alabilirim.

Böyle ders çalısmaktan gına geldiğinde de burada takılıyorum. Güzel kafa dagıtıyo.


Sort:  
  • Feronio - 35 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57929.49
ETH 2354.05
USDT 1.00
SBD 2.44