Yozlaşmışlar

in #tr7 years ago

Bir sigara sarılmış, biziyse bir heyecan sarmıştı. Fakat müdür rahatsız olmuş gibiydi Uzak durmamız gereken tipte biri olduğunu da biliyorduk.

"Sus artık yoksa müdür bizi fark edecek." diye bağıran içimizdeki ses asla dışarıya yansıtmak istediğimiz asi ruhun önüne geçemezdi. Biz de bağırarak şakalaşmaya ve kahkaha atmaya devam ettik. Tahmin edebileceğiniz gibi de içinde adam olmayan bir takım elbise orada bizi bastı." Ah kendini zeki zanneden arkadaşlarım, bizi asla yakalamayacağını zannettiniz değil mi?"

  • Sigara mı içiyordunuz çocuklar, bana burası bunun için doğru yermiş gibi gelmiyor.
  • Üzgünüm memur bey, bunun için okulda gidebileceğimiz doğru bir yer var mıydı? Çünkü bana hiçkimse söylemedi.

Müdürün odasına doğru yuvarlandık. Sorguya çekilecekken dalgayı tersine çevirmeyi deneyip neden okulda birbirine bıçak çeken, tehdit eden öğrencileri yakalamadığını sorup bunun babamın onların babası kadar zengin olup olmamasıyla bir ilgisi olup olmadığını sordum. İşe yaramadı sanırım ki babamın telefon numarası ve ismim not alındı. Ama herhalde o an bunu daha az umursayamazdım.

Disiplin kuruluna sevk oldum. Cezam da onaylandı. Elim kolum bağlıydı, kazanmamın hiçbir yolu yoktu. Çünkü yozlaşmışlıklar da yozlaşmışlar da baş edilemeyecek kadar çoktu.

Sort:  

work of good, friends

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58296.60
ETH 3064.91
USDT 1.00
SBD 2.26