Blockchain teknolojisi hakkında düşündüklerim | [Cointurk 17. Projesi] [@Lara Steem#3587]

in #tr6 years ago

Blockchain teknolojisi hakkında bu düşüncelerimle Cointürk 17 Projesine katılmak istiyorum.Kuşadası ve Cointürk bu etkinliği kurarak TR yardım ettikleri için bir daha canı gönülden teşekkür ederim.

Blockhain teknolojisi artık önemli seviye bir teknoloji olarak Bitcoin kullandığı gizlilik politikasını üst seviyede tuttuğu bir teknolojidir.

Blockchaini ben mesela bitcoin alevlendikten sonra ne olduğunu araştırmaya başladım.Ve günler geçtikce bu teknolojinin ne kadar önemli ve neler vaad ettiğini bildikten sonra hakikaten 22 asrın teknolojisi olduğunu gördüm ve ben buna inanıyorum.Blockchainin gizli olması yani para gönderen ve alanın belli olmaması bu teknolojiye güvenceleri dahada arttıyor.Bazı eksikleri de vardır ama bunların önümüzdeki dönemlerde daha da iyi yönden değişeceğine inanıyorum.
Blockchain artık isteyende istemeyinde kullandığı teknoloji olarak benim fikrimce dünyanın en önemli teknolojisi olarak zaten tarihe geçtiğini görüyoruz.

Blockchain hakkında düşündüklerim bunlardı..Son olarak yine kusadasi ve cointurk teşekkürlerimi bildiririm.
Cointurk 17 projeye katılımım.
Yazar : @vahid564

Sort:  

Projeye katıldıgınız için teşekur ederiz, bir dahaki projede resim eklerseniz sizin acınızdan postunuz daha hoş gözükecektir teşekur ederiz.Projeniz oylanacaktır endişe etmeyiniz..

Tmm

Hey are you Turkish??

Which language is this??

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.40
ETH 3576.96
USDT 1.00
SBD 4.75