Yaşa Mustafa Kemal Paşa

in #tr6 years ago (edited)

Haftanın en sevdiğim günlerinden Perşembe.. Bu günü sabırsızlıkla beklememe sebep en çok sevdiğim dizim "Vatanım Sensin"

Bu diziyi izlerken birçok kişi gibi bende içimden, tüylerimi diken diken eden o muhteşem marşı mırıldanıyorum..

Aklıma tam olarak hikayesini araştırmak öğrenmek geldi (çok meraklıyımdır ☺)ve bu güzel videoya denk geldim.
Beş dakikanızı ayırıp izlerseniz pişman olmazsınız 😉 Benden söylemesi..

Bundan güzel anlatılmaz..

İlk önce güzel sözleri paylaşayım..

İzmir'in dağlarında çiçekler açar.
altın güneş ordu sırmalar saçar.
bozulmuş düşmanlar hep yel gibi kaçar.
yaşa Mustafa Kemal Paşa,yaşa;
adın yazılacak mücevher taşa.

izmir dağlarına bomba koydular
Türk'ün sancağını öne koydular.
şanlı zaferlerle düşmanı boğdular.
kader böyle imiş ey garip ana
kanım feda olsun güzel vatana.

İzmir'in dağlarında oturdum kaldım
şehit olanları deftere yazdım.
öksüz yavruları bağrıma bastım.
kader böyle imiş ey garip ana
kanım feda olsun güzel vatana

Türk oğluyum ben ölmek isterim.
toprak diken olsa yatağım yerim.
allahından utansın dönenler geri
Mustafa Kemal Paşa,yaşa
adın yazılacak mücevher taşa

Sort:  

Ben de ilk bölümden beridir takip ediyorum
Eşref paşayı kim öldürdü

Hain Tevfik öldürdü (:

Denk geldiğimde ben de izliyorum vatanım sensin dizisini. Konu, kadro harika, ben zaten Bergüzel Korel in oyunculuğuna da bayılıyorum, tarihimizi güzel yansıtan, içimizdeki milli duyguları uyandıran bir dizi , ellerine sağlık güzel arkadaşım benim 😍 harika olmuş yazın

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63835.35
ETH 2630.22
USDT 1.00
SBD 2.82