Gün Akşam Oldu

in #tr6 years ago (edited)

Doğanın bizlere sunduğu eşsiz güzellikleri izlemeye doyum olmaz.

Bu son kare ile günü bitireyim..

image

Umarım sizler de beğenirsiniz bu gün sonu fotoğrafımı..

Sort:  

Doğanın güzelliğinden şüphe yok... güzel fotograf 👍

Şüphesiz tabii 😊 Beğeni ve yorumunuz çin teşekkur ederim..

Çok güzel, tebrikler...
Bir sorum olacak;
Paylaştığımız fotoğraflardan ödül nasıl kazanılır? Yani her gün belirli kategorilerde fotoğraf paylaşıyorum, kura ilemi belli oluyor?

Beğeniniz için teşekkür ederim. Sorunuza gelince bende yarışma kazandım ama detay hakkında fikrim yok. Günün temasına göre yayın yapıyorum sadece..

Güneş yavaş yavaş etkisini kaybediyor. Ağaçlar karanlık sessizliğine bürünüyor. Bölük bölük dizilmiş ağaçlar sanki bir yere göç ediyorlar..

Güzel tasvir.. Fotoğrafımın böyle düşüceler,duygular uyandirması beni mutlu etti. Teşekkurler..

çok güzel yakalamışsın

Beğeninizle mutlu ettiniz beni. Teşekkür ederim..

Harika bir resim. Kış ağaçları, dallarını savurmuş sağa sola özgürce 😊. Ellerine sağlık arkadaşım 😄

Kışın savrulan çiçekler yeniden yeşerecek, güzelleşecek her yer.. Teşekkür ederim..

Diğer paylaşımlarda olduğu gibi buna da bayıldım =)

Teşekkür ederim..

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67653.09
ETH 3789.60
USDT 1.00
SBD 3.50