You are viewing a single comment's thread from:

RE: **7 Numara**

in #tr6 years ago (edited)

Trt nin eski dizilerinin fenomeniyimdir 😊 Samimiyetin sevginin içimize işlediği dizilerdi..Bende sizin gibi birinci bölüm itibariyle anlatabilirim. Ne guzel benimle aynı duyguları tasiyan insanları tanimak. Paylaşımınız için çok teşekkürler. Kendi sayfamda da paylaştım beni mutlu eden bu postunuzu 😊
Size bir tavsiyem olacak taglerde trliste kullanirsaniz postunuzu oneririz..

Sort:  

Çok teşekkürler, sağ olun. Trliste'yi özellikle yazmıyorum. trliste ilk yapıldığında iki günde bir seçiliyordu yazdıklarım ama doğru düzgün kimse okumuyordu. Hoş şimdi seçilenleri de pek kimse okumuyor. O liste destek amaçlı oluşturulmuş. Ben anıları harekete geçirebiliyorsam buna değmeli diye düşünüyorum. Üç dört kişi okusa yeterli benim için. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66620.20
ETH 3494.63
USDT 1.00
SBD 2.72