You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'in bildirim prensesi Ginabot

in #tr6 years ago

Sayenenizde bilmediğim bir bot öğrendim.. Steemdunk kullanıp otomatik oylama yapıyordum.. Ginabot bilgi alma açısından daha faydalı sanırım.. Teşekkürler..

Sort:  

Otomatik oylama Steemauto üzerinden ben de kullanıyorum ama yeni kullanıcıları keşfetmek ya da yazılanları okumak istediğimde çok etkili olmuyor. Hesap kendi kendine takılıyor, benim haberim yok gibi oluyor. İşimin yoğun olduğu günlerde çok iyi ama onun dışındaki günlerde Gina çok avantajlı. Gina'nın bir de güzel yanı Discord açmıyorsan rahatsız etmiyor seni :D

Okumadan oylamak verilen emeğide aslında biraz hiçe saymak, tasvip etmesemde kendimde yapıyorum iş yoğunluğundan maalesef. Gina'yı merak ettim deneyelim bakalım.Teşekkürler..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63893.57
ETH 2528.96
USDT 1.00
SBD 2.65