You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemitte Gerçek Dostluklar

in #tr6 years ago (edited)

Ne desem ne yazsam bilemedim.. samimiyetin doslugun ve bana vakit ayir digin icin asıl ben tesekkur ederim.. Senin guzel bir gun gecirmende, mutlu olmanda bir nebze de olsa payim olduysa bu beni inan cok ama cok mutlu eder.. Herzaman beklerim.. Daha dugun alisverisi var 😉

Sort:  

Çok mutlu geçirdiğim, hatta tadı damağımda kalan bir gün oldu benim için. İyiki varsın canım benim. En kısa zamanda bekliyorum. Düğün için senin fikirlerin çok önemli. Çok zevkli bir insansın. Kızım bayıldı hediyeliklere, sen olmasaydın seçemezdim, almadan dönerdim.

Benimde tadi damagimda kaldi. Muhakkak tekrarliyalim.. Begenmesine sevindim. Dugun alisverisi icin bekliyorum zevkle yardimci olurum..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60716.93
ETH 2594.61
USDT 1.00
SBD 2.55