You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🚀 Okulda Bilim Dolu Bir Gün [Türk-İslam Bilginlerini Öğrendik.]

in #tr6 years ago (edited)

Bana göre en etkili eğitim öğretim uygulamalı olandır.Sizin bu farklı bir okadar da güzel öğretmenliğiniz sayesinde eminim ki bu dersler zihinlerine kazındı ve gelecekte ilim fen alanında geçmişimizdeki izlerinin ışığında güzel başarılara imza atacaklar..Gelecegimizin sahibi çocuklarımızı bu denli güzel yetiştirdiğiniz icin çok tesekkurler,tebrikler ve başarılar..

Sort:  

Teşekkürler Canan Hanım, bütün bilimsel araştırmalarda dediğinizi kanıtlayan sonuçlar ortaya koyuyorlar. Yaparak yaşayarak öğrenme en etkili öğrenme biçimi. Ben de bu konuda naçizane bildiklerimi uygulamaya çalışıyorum beraber yaparak yaşayarak öğreniyoruz. :) Atatürk'ten hocalarımıza onlardan bize verilen bilim ışığını onlara yansıtmaya çalışıyoruz. Çocuklara da söylüyorum siz güzel mesleklere geçince bana para vermeyecekler, omuzlarda taşımayacaklar sadece başarınız beni mutlu edecek diye. Umarım başarılı olurlar. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59264.94
ETH 2604.33
USDT 1.00
SBD 2.38