Mola

in #tr8 years ago (edited)

Bugün yoğun ve zor bir gün geçirdim, koşturmaca içersinde gözüme çarpan bu güzelliğe kayıtsız kalamadım..

20180518_125001-01.jpeg
Şehrin karmaşasında çok hoş bir görüntü..

20180518_125019-01.jpeg

Yaşadığı alanları güzellestiren insanlar iyi ki varlar.. Bizde nasipleniyoruz, umut tebessüm oluyorsunuz (:

Sort:  

tek kelimeyle harika.
Beton duvarların arasında hala buna direnen tatlı teyzeler olduğunu görüp yüzümüzde bir tebessüm oluşur. Tam da o görüntülerden :)

Aynen beni bir anlık butun sıkıntılarımdan uzaklaştirdi.. Betona direnen teyzelere selam olsun.. 👏

Ne güzel görünüyor.rengarenk.beton duvarlar arasinda insana moral oluyor..☺☺

Aynen canım.rengarek bir umut, bir alık nefes alış.. 😊

Cok guzel görünüyor

Farklı bir havası duygusu var degil mi?

This post has received a 0.22 % upvote from @drotto thanks to: @uzercanan.

Betonların görüntüsünü güzel çiçekleriyle güzelleştiren kimse yüreğine sağlık. Harika çiçeklerle insanların içini açıyor. Ne mutlu ona.. Güzel yakalamışsın canım benim bu güzel çiçekleri bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim 😊

😊 Ben tesekkur ederim canım benim..

Çoğu insan çevresindeki güzellikleri fark edemez . Algıda seçicilik diye buna denir... Güzel bir fotoğraf...

Teşekkür ederim..

Coin Marketplace

STEEM 0.04
TRX 0.33
JST 0.083
BTC 65474.88
ETH 1773.67
USDT 1.00
SBD 0.42