Bugün yoğun ve zor bir gün geçirdim, koşturmaca içersinde gözüme çarpan bu güzelliğe kayıtsız kalamadım..

Şehrin karmaşasında çok hoş bir görüntü..

Yaşadığı alanları güzellestiren insanlar iyi ki varlar.. Bizde nasipleniyoruz, umut tebessüm oluyorsunuz (:
tek kelimeyle harika.
Beton duvarların arasında hala buna direnen tatlı teyzeler olduğunu görüp yüzümüzde bir tebessüm oluşur. Tam da o görüntülerden :)
Aynen beni bir anlık butun sıkıntılarımdan uzaklaştirdi.. Betona direnen teyzelere selam olsun.. 👏
Ne güzel görünüyor.rengarenk.beton duvarlar arasinda insana moral oluyor..☺☺
Aynen canım.rengarek bir umut, bir alık nefes alış.. 😊
Cok guzel görünüyor
Farklı bir havası duygusu var degil mi?
This post has received a 0.22 % upvote from @drotto thanks to: @uzercanan.
Betonların görüntüsünü güzel çiçekleriyle güzelleştiren kimse yüreğine sağlık. Harika çiçeklerle insanların içini açıyor. Ne mutlu ona.. Güzel yakalamışsın canım benim bu güzel çiçekleri bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim 😊
😊 Ben tesekkur ederim canım benim..
Çoğu insan çevresindeki güzellikleri fark edemez . Algıda seçicilik diye buna denir... Güzel bir fotoğraf...
Teşekkür ederim..