Eskici..

in #tr6 years ago (edited)
Dün @junostar ın paylaşımını görünce kendi kıymetlilerimi sandığımın içinden çıkardım, nasıllarmış hallerini hatırlarını sorayım istedim..

Onlara dokundukça, şarkıları dinledikçe çocukluğum, gençliğim anılarım gelir aklıma..

Haluk levent'in kaseti ve kasete adını veren "Ayrılık" şarkısı..

Teomanın "onyedi 'si" hepsi Türk pop tarihinde mihenk taşı olmuş, kendine unutulmaz bir yer edinmiş şarkılardır, o şarkılarla büyüdük biz. Günümüzün şarkılarıyla kıyaslanamayacak kadar duygu anlam yüklü şarkılarla..

Rahmetli Barış Manço'dan bahsetmeye gerek bile yok, o güzelim şarkılarını saymakla bitmez..

Yonca Evcimik denince akla ilk gelen şarkısı "Abone" birde dansı vardı hatasız yaptığımızda içten içe kendimizle övündüğümüz. :)

En yakın zamanda bir kaset çalar bulmalıyım. Bu kasetleri dinleme zamanım gelmiş benim.. 😊

Minik Hatıra defterine ne demeli, muhakkak her öğrencinin yıl sonlarında birbirine, kendisi için duygu ve düşüncelerini belirtmesi adına verdiği defterler..

"Bana kalbin kadar temiz bu sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim"

diye başlayan..

Sepet sepet yumurta sakın beni unutma
Unutursan küserim mektubumu keserim

v.b manileriyle son bulan

Kalp ve ok gibi artik yazan kisinin yeteneğine bağlı çizimlerle süslenen anılarla dolu defterler..

Ve paralarım :) Babam bankada veznedar olarak çalışmasından dolayı zamanında bu tarz paraları getirmiş ve bende çok fazla bulunan metal paralar..

Jetonla çalışan telefon dönemlerinde de yaşadım ve eskici olduğum için büyük ve küçük jeton saklamışım. Paraların arasında onlarda yerini aldı..

Bu gördükleriniz metal olan paralar birde banknotlarla olan koleksiyonum var onu başka zaman paylasirim..

Adını söylerken başına eski kelimesi eklenen ama benim icin eskimeyenler..

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.. :)

Sort:  

Hepsi de cok guzel benim de kucuk bir hatira sandigim var daha once paylaşım yapmıştım :)

Anıları biriktirmek güzeldir,sizde benim gibisiniz o zaman.. 😊

Ben lisedeyken yoncimik kolyeleri takardi arkadaşlarim.Abone sarkısını söylerdik beraber.Teoman zaten en sevdiğim sanatçılardandır.Bende de 2 koli kaset var.@steemege eşim eskiden üniversite yıllarında radyocuydu.Sevdiğim sarkilardan kasetler doldururdu bana.Ayrıca ilkokuldan kalma hatıra defterimi hala saklarım. " kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için" diye başlayan cümlerlele doludur.Hatıralarım canlandı🤗 ne güzel bir post olmuş..

Aynı dönemlerin insanlarıyız.. sizde benim gibi eskicisiniz 😊Begenmenize sevindim

çok hoş nostaljiyle dolu bir yazı olmuş😊
yonca evcimik'in abone şarkısını ezbere bilir dansını yapardık arkadaşlarla:))

eski paralar, kasetler, hatıra defterleri hepsi geçmişe dair hoş anılarımdan:)

Ne güzel özel zamanlardı..
Benzer anılarımız var.. Yorumunuz icin teşekkür ederim.

çocukluğuma döndüm birden :) eline sağlık bu güzel paylaşım için

Beğenmenize sevindim.. Teşekkür ederim okuyup yorumladığınız için..

Ne güzel hatıralar biriktirmişsin güzel gönlünde😍😍
Hep dinlediğimiz şarkılardan bahsetmişsin, bizleri o günlere götürdüğün için teşekkür ederim 😊

Ne guzel sarkilardi ama degil mi? Okudugun icin ben tesekkur ederim.

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Çok teşekkür ederim..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55336.50
ETH 2312.22
USDT 1.00
SBD 2.33