Steemit'ten Sonra [Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

Steemit ile Alp Işık sayesinde tanıştım. Alp Işık'ı çoğunuz tanıyorsunuzdur. Kendisinin youtube kanalı var. Çok uzun süredir "Bitcoin ve Blockchain" üzerine videolar yayınlıyor. Bir videosunda da "Steemit'ten" bahsetmişti. Onun videosu sayesinde Steemit'e giriş yaptım. Kendisine teşekkürler :)

Gelelim asıl konuya; "Steemit ile tanıştıktan sonra hayatımda ne değişti?". Bitcoin ve altcoinlerden çok uzun süredir haberdar olmama rağmen çok fazla coinler üzerine yoğunlaşmayı becerememiştim. Ufak tefek al-sat yapıyordum ama ötesine pek geçemiyordum. Steemit'te yer alan makalelerden o kadar çok şey öğrendim ki. Hangi birini anlatayım bilemiyorum. Steemitten sonra kripto borsasında kendimi daha fazla geliştirdim. Grafik okumayı, indikatorleri, formasyonları öğrendim. Bunların hepsini steemitteki makaleler sayesinde oldu.

Onun dışında Steemit bana daha çok araştırmayı daha çok öğrenmeyi aşıladı. Her gün yeni yeni şeyler de öğrenmeye devam ediyorum. İyi ki buradayım. Hepinize teşekkür ederim.

Image Source 



Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62755.94
ETH 2446.28
USDT 1.00
SBD 2.66