Ton Balığı Tarif ile Kolay Ve Lezzetli Erişte

in #tr6 years ago

Ton balığı erişteleri, üniversiteden beri yemek yemeye ve hazırlamak için en sevdiğim yiyeceklerden biri olmuştur. Ne kadar çok tuna tenekesini açtığımı ve tükettiğimi hatırlayamıyorum ve eğer bütün tenekeleri bir araya getirebilseydim, eminim ki büyük bir totem kutbu inşa edebilirim. Okuldaki yüzme takımındaydım ve dersten sonra dövüş sanatları yaptım, muhtemelen eve geldiğimde ne kadar aç olduğumu hayal edebiliyordunuz. Çoğu zaman kendimi buzdolabına basmaya ve yemeye hazır bir şey bulmadığı için hayal kırıklığına uğramak için acele ediyorlar. Yüzme ve dövüş sanatları yüzünden, her zaman kilomu izlemek zorundayım. Her zaman kalori ve aldığım gıda miktarını izlemek zorunda kaldım. Kalorileri izlemeyi denedim ama yemek istediğim büyük miktarda yiyecekleri kontrol etmek benim için gerçekten zordu çünkü o zamanlar her zaman acıktığımı hissettim.

Balıkların sığır etinden daha düşük kaloriye sahip olduğunu bilerek ve koçumuz her zaman et yemekten daha fazla deniz ürünleri, sebze, makarna ve erişte yemeye teşvik eder. Deniz mahsülleri yemekten çok hoşlanmıyorum ama ironik olarak konserve sardalya ve konserve ton balığı yemeyi seviyorum.

Genellikle konserve ton balığı ve konserve sardalye kutularını alıp stokta bulundururum. Ayrıca stokta iyi miktarda makarna, pilav ve erişte bulundururum. Buzdolabında yemeye hazır bir şey bulamadığımda, bu şeyleri birleştirip kendime sağlıklı bir yemek hazırlıyorum. Sardalyaların pirinçle iyi gittiğini buldum ve ton balığı erişte ile iyi gider. Sardalyalarla kıyaslandığında ton balığı ve erişteleri pek çok yönden daha çok yönlü buluyorum çünkü onu yiyebilirim veya bir sandviçin içine koyabilir ya da sebzeye ekleyebilir ve iyi bir sebze ton balığı şehriye salatası yapabilirim. Ton balığı erişteleri de pilav, haşlanmış veya fırında patates ile iyi gider ve ekmekle bile iyi gider. Tuna erişte benim "Ordu Mutfak İsviçre Bıçağı" gibi, bir şeyle karıştırın ve hala iyi tadı olacaktır.

İşte kolejden beri sevdiğim ton balığı ve erişte tarifi biridir, tadını çıkarın!

Makarna Tuna Tarifiyle

Malzemeler:

- İki kutu ton balığı

- Bir adet kıyılmış soğan

- Bir kıyılmış domates

- Bir çorba kaşığı kekik

- 1/2 yemek kaşığı tatlı biber

- Tuz

- Biber

- İki kıyılmış sarımsak dişi

- Bir fincan buharlaştırılmış süt

- 500 gram erişte

:

- Zeytinyağı iyonu bir tavaya dökün ve şeffaf olana kadar sarımsak, domates, tatlı biber sote edin. Tuz, karabiber ve kekik ekleyin.

- Yağ dahil olmak üzere Tuna ekleyin ve iyice karıştırın. Süt dökün ve kekin geri kalanını dökün.

- Erişteleri bol su ile bir tencerede pişirin. Bir tutam tuz ekleyin ve servis yapmadan önce her şeyi iyice karıştırın.

- Ton balığı yerine tereyağında sote edilmiş sardunyaları veya karidesleri de kullanabilirsiniz.

Erişte ile hazırlanmış tuna, lezzetli ve kolay bir şekilde hazırlanır. sıkı bir program.

Steemit Bitcoin news

Bitcoin

contactt

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63126.26
ETH 2596.37
USDT 1.00
SBD 2.76