steemit yağıyor dünyamıza şemsiyeleri kapatsın herkez [Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

giphy-downsized.gif

Bir gündü kötü birgün çok sevdiğim bir mahalle komsşumuz ihtiyar bir teyze vefat etmişti...
cenazesinde dostlar buluşmuştuk akşamındada hep beraber tekrar buluşup hasbihal ediyorduk eski günleri dostlarla ordan bir arkadaşım bana o gün steemitten bahsetti cenaze esnasında pekte konsantre olmamıştım ama aradan 1 hafta geçtikten sonra internetten araştırdım ,paraya ihtiyacım vardı ve gerçekten yaptıklarımın karşılığını alabileceğim işler yapmaya stemiti keşfettim ve gözlerime inanamadım trending teki ödülleri görünce ama dedimki kesinlikle sahtedir böyle birşey olamazdı kimse bu paraları böyle karşılığı olmadan birilerine dağıtamazdı.
ama birde baktım herşey gerçek Allah dedim bu nedir böyle ya ...
ve hemen girdim steemşt dünyasına daha doğrusu o girdi benim dünyama zaman geçti ve ben onu sevdim oda beni ve ilerledi bazı şeyler yavaş yavaş ve şimdik yaklaşık 120 kişilik bir grup oluşturuyorum ve u grup ile dmania tarzı bir proje başlatacağım çok yakında duyarsınız ve eminim katılım katlanarak çoğalacak ve hedefim steemitin içerisindeki en büyük grup oluşumunu kurmak bakalım hayırlısı...
iyiki varsın steemit hayallerimi beklentilerimi ve ümitlerimi bile değiştirdin

stemit logo.png

Sort:  

Excelent! =D

Awww really nice post dear @upvotelife

Güzel yazı olmuş tebrik ederim,bir proje duşunmenizde beni ayrıca mutlu etti,türk kullanıcılar tarafından bu tür projeler görmek burda gerçekten güzel umarım başarılı olursunuz..

Tesekkurler sanirim 1 ay icinde prohe biticek yazilimlari yapiyoruz su anda

Türk kullanıcılarıni bu tarh projelerde görmek bizi de mutlu eder. Başarılarınızın devamını dilerim

You got a 2.94% upvote from @upmyvote courtesy of @upvotelife!
If you believe this post is spam or abuse, please report it to our Discord #abuse channel.

If you want to support our Curation Digest or our Spam & Abuse prevention efforts, please vote @themarkymark as witness.

Sneaky Ninja Attack! You have been defended with a 1.32% vote... I was summoned by @upvotelife! I have done their bidding and now I will vanish...Whoosh

Nice post.
Starting of the post the gif is very cute and nice and the post is too good.
Keep it up.

This post has received a 4.89% upvote from @aksdwi thanks to: @upvotelife.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67