STEEMİT TR DE NELER OLUYOR...steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

yeni bir şey denemek istedim steemit tr de güzel paylaşımlar yapanların paylaşımlarını bu şekilde bir haber konsepti içinde sizlere sunmak istedim .
tabi bu ilk denemem hatalar ve yanlışlarda vardır mutlaka ama sizlerinde tavsiyeleri ile dahada güzele gider umarım ..
bir tür mansiyon ortamı olusturmaya çalışıyorum aslında motivasyon artırmak adına ..
yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum ...tesekkurler sımdıden

Sort:  

Eglenceli olmus :)

Hemen başlayalım

tesekurler ...

Hocam malesef durum bu😄 ayicikta nasiplensin😃😃😃

Hahaha güzel olmuş.

Tesekkurler hocam devam ediyimmi😃

Çok güzel paylaşım,steemit böyle paylaşımlarla daha da geniş kitlelere ulaşacaktır.

Cok teşekürler motive ettiniz beni desteginizi esirgemeyin lutfen

Eğlenceli olmuş değişik conseptler denenebilir ne oldu ne bitti bu hafta tadında

Zaten gitmek istedigim yer orasi ustadim...sizlerinde destegiyle olur insallah...sizden sikca bahsedecegim...veya bir toplulugunuz varsa ...tavsiyelerinizi bekliyorum ve desteginizi...upvote icin minnetsrim zira sizler beni motive ettiniz...elestirilerinizide eksik etmeyin

Harika bir fikir olmuş. İlgiyle takip edileceginize inanıyorum :)

Tesekkurler ustadim desteklerinizi esirgemeyin lutfen

Özellikle yeni başlayan kişiler olarak, destege ve motivasyona ihtiyacımız var. Kesinlikle haklısınız 🖒. Hatta belki kendini yeterince tanıtma fırsatı bulamamış olanlara özel de bir video çekersiniz belki bir gün. Orjinal bir fikir, her türlü genişletilebilir. Hızlı bir şekilde ilerleyeceğinizi düşünüyorum. Tebrikler👏

Tesekkurler evet istek uzerinede video cekicem haklisiniz...fikirlere acigim ve tavsiyelere

Tarz güzel olmuş devam :)

tesekkur ederım hocam destegınız onemlı ...
ılk fırsatta sızı tanıtacagım hocam ozel bır ıstegınız varmı acaba veya tavsıyenız

Hoş bir düşünce :D

Tesekur ederim ilkfirsatta sizi anlatacagim

Eline sağlık değişik conseptleri hep sevmişimdir, aranan kan bulundu. Ayrıca ilk videonda bana da yer verdiğin için teşekkürler. Başarılar

tesekkur ederım ıltıfatınız ıcın ...daha sıze ozel bır paylasım yapacagım bu cokk acemılıgıme gelldı desteklerınızı beklıyorum...bırde takıp edersenız benı haberdar olmak ıcın sevınırım saygılarımla

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85