You are viewing a single comment's thread from:

RE: PSYCHOTHERAPİST - PSİKOTERAPİST

in #tr7 years ago

En uzun yoldur insanin icine giden yol...
Bazen bu yol okadar karmasiklasirki insan kendi sesini bile duyamaz olur...
Iste boyle anlarda bir deniz feneri arar rotasini tekrsr bulabilmek icin...
Ideniz fenerleri hep oradadir bilmek bile guven verir insana...
Sen ordasin ya o bile kisaltiyor , yolculugumu...
Paylasim bir deniz feneri gibi yoluma isik oldu...

Sort:  

Bu şiirimsinin paylaşımla ne alakası var çözemedim.
Postta bilimsel bir içerik var sen burada saçmalamışsın.
Ayrıca üç noktanın kullanımını bilmiyorsunuz.
Teşekkürler :)

belkide hayatımda terapistin birisinden fayda görmüş ve içimden gelenleri yazmışımdır ustadım...acıkcası şiirimsi olsun diye yazmadım o an hızlıca yazdım yazdıklarımı ,saçmalık görecelidir ne ben senin düşündüğün gibi düşüne bilirim nede sen benim gibi...
ben sadece içimden geleni yazdım ama şiirimsi olduysa kendiliğinden olmuştur ...
bilimsel bir içerik farkındayım bende terapist diyice bir minnet hissi ile böyle yazmışım pardon
3 noktaya gelince edebi olsun diye koymuyorum o noktaları kurallarrına bakmadan koyuyorum edebşiyatta fazla bilmem pekde ilgilenmem açıkcası tesekkurler

Bir 'ışık' olabildiyse hayatınıza, ne mutlu bana. Umarım, paylaşımım sizin gibi başka arkadaşlara da ulaşır. Teşekkürler.

umarım paylaşımınız için teşekkürler

Körler sağırlar birbirini ağırlar, ben çekiliyorum aradan :)
iyi forumlar...

körünn birini gördükte sağır kim anlamadık:))...
...

Aynen kanka, oyna devam :))))))))))))))...

aynen ustadım

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63013.55
ETH 2460.64
USDT 1.00
SBD 2.64