♡ Yaz Tatlısı ♡ MEYVELİ TART ♡

in #tr7 years ago

Selamun aleykum 🙋‍ ben geldim nasılsınız steemit ailesi herkesler iyidir umarım 😊
Bu ara herkesler yaz'ı özlemekte hemde kış gelmeden 🙈😄 ben iseee yaz tatlılarını özlemekteyim 😋😋 ben deniz mutfağı bi hayli seviyorum da 🙈 hem yapayım hem yiyeyim hem yedireyim...Burda en çok devreye giren tatlılar oluyor tabi bu ara biraz duruldum eskisi gibi hergün bişi yapmıyorum 🙄 keşke yesem yesem kilo almasam ahh o zaman neler yaparım neler 😋

Buyrun sizlere yaz mevsiminde olmazsa olmazımız enfess tatlımız ((bunu tabi kışında yapabilirsiniz ben kışın çok fazla çilek tüketmek istemiyorum)) image Görünüşü cezbeden yapımı oldukça basit tartımızın kısaca yapımına bir göz atalım belki içimizde hemmen yapanlar olur 😋
Kek için malzemeler ve yapımı
3 yumurta
3 kahve fincanı toz şeker
1 kahve fincanı su
2 çorba kaşığı sıvı yağ
4 kahve fincanı un
2 paket vanilya
1 paket kabartma tozu...
Yapımı tabiki normal kek yapar gibi önce şeker ve yumurtalar iyice köpürene kadar çırpılır ardından tüm malzemeler eklenerek tekrar çırpılır ve yağladığımız tart kalıbına dökülerek önceden ısıtılmış 150 derece fırında üzeri pembeleşene kadar pişirilir...

Muhallebisi için
2 su bardağı süt
1 çay bardağı toz şeker
1 çorba kaşığı nişasta
2 çorba kaşığı un
1 tatlı kaşığı tereyağı
2 paket vanilya..
Tereyağı ve vanilya hariç tüm malzemeleri pişirin..Ocaktan aldıktan sonra tereyağı ve vanilyayı ekleyerek mikserle çırpın krema kıvamına gelecek sonrasında pişip soğuyan kekimizin üzerine dökün oda sıcaklığına geldiğinde soğuması için dolaba kaldırın..Servis sırasında istediğiniz meyvelerle süsleyerek tartınızı şenlendirin 😋 iştee bu kadaar herkese afiyet olsuun
🙋‍

Sort:  

Çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık

Teşekkür ederim

Aç karna feede bakmayacağım artık :D

Ben de hep aynı pişmanlığı yaşıyorum 😂

elinize sağlık enfes gözüküyor

Çok teşekkür ederim..

Güzel görünüyor, ellerinize sağlık.

Teşekkür ederim..

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor🙄

Teşekkür ederim 😊