Erken Gelen ❣Süpriz Doğum Günü 😍

in #tr6 years ago

Cümleten Selamun Aleykum 🤗
Uzuuunn bi ara yoktum buralarda geri geldim mi inanın bende bilmiyorum ama içimden paylaşım yapmak geldi bugün tekrar gelirmiyim meçhul 🙈🙈
Dün gece Miraç Kandili sebebiyle vede caanım eşimin haftasonu evde bulunması sebebiyle erken bi süpriz hazırladım ona hemm şok hemm çook mutlu oldu 💕💕💕
image
Bizde durumlar gördüğünüz gibi herkesler iyi Elhamdülillah 🤗
Cümleten geçmiş kandiliniz mübarek ola...
Selam ve dua ile...

Sort:  
  • Feronio - 40 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim desteğiniz için... Yalnız oylama kısmını anlayamadım ? Tam olarak nasıl yapmam gerekiyor?

Birşey yapmanıza gerek yok :) Isterseniz hesabı takip edebilir ve günlük yayinlanan listelere oy atabilirsisiniz. upvote :) Ama

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68854.36
ETH 3283.36
USDT 1.00
SBD 2.67