You are viewing a single comment's thread from:

RE: Desibel (dB) Nedir?

in #tr7 years ago (edited)

Bandwidth mağduru olduğum için geç cevaplıyorum, kusura bakmayın.
@trtliste
@sudefteri
@matematikciemre
@fakire1sadaka hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

@mustdogdu birilerinin gerçekten okuyor olması güzel hocam, gerisi önemli değil.

@dangerux Hocam insan kulağı 20 - 20.000 Hz frekans aralığındaki sesleri algılayabilir. İşitme kaybı, 130 dB ve üzeri ses şiddetine aşırı maruz kalınırsa kısa vadede gerçekleşir. Onun dışında 20.000 Hz (veya 20 kHz)den geriye doğru işitme kaybı yaşa ve yaşantıya bağlı olarak yaşanır. Bu şu demek: Çocuklar yüksek frekanslı sesleri duyarken bizler onların duyduğu frekansların yanından bile geçemeyiz. (Bizzat denedim bu işitme testini öğrencilerim üzerinde.) Ben de halihazırda 20.000 Hz'den geriye doğru işitme kaybı yaşıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58566.25
ETH 2542.89
USDT 1.00
SBD 2.48