Kare Kafalar

in #tr6 years ago

Selçuk Erdem, Erdil Yaşaroğlu, Cihan Ceylan, Yiğit Özgür ve daha sayamadığım pek çok karikatürist var çizerler dünyasında. Ama biri daha var ki hem çizim tarzı hem de espri anlayışıyla bu saydığım usta isimler arasından rahatça sıyrılmaktadır. Aslında benim için karikatür dünyasında iki kişi var ama diğerini daha sonra anlatacağım.

Çizgi aleminin nirvanasıdır bana göre Özer Aydoğan. Tarihten mitolojiye, edebiyattan bilime el atmadığı dal yok. :)


Kaynak

Yukarıdaki örnekte de gördüğümüz üzere "Başlarına gelecek gazabı pek de sallamayan birkaç Türk, sandalyeyle ve sopalarla Zeus'a dalmanın eşiğinde." :D

Temalara göre birkaç çizimini örneklemeye çalışacağım. :)
Edebiyat konulu birkaç örnekle başlayalım:


Kaynak


Kaynak


Kaynak

Bilimsiz olmaz tabii ki. :)


Kaynak


Kaynak

Tarih konusunda da rüştünü ispatlamıştır Özercik.


Kaynak


kaynak

Mitoloji


Kaynak


Kaynak


Kaynak

Birkaç tane de ortaya karışık yapalım. :)


Kaynak


Kaynak


Kaynak

Özer Aydoğan karikatür üzerine eğitim almamasına rağmen bu işte başarılı olan eder çizerlerdendir. Bildiğim kadarıyla Penguen*'de çizmeye devam etmektedir. Şu sıralar biraz durağan gibi, internetten yeni çizimlerine rast gelmiyorum. Elimde iki büyük kitabı var, bir fuarda imzalatmak isterdim.

Neyse, Özer Aydoğan karikatürleri okumanızı hunharca tavsiye ediyor ve iyi akşamlar diliyorum. :)

Sort:  

lemanist Karikatür tweeted @ 14 Oct 2016 - 15:20 UTC

Gelin panikledi https://t.co/H0kmbHESJt

Disclaimer: I am just a bot trying to be helpful.

Should I delete it?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66666.50
ETH 3503.76
USDT 1.00
SBD 2.71