Sokak Hayvanlarını Koruyalım

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba büyük steem it ailesi

Evcil hayvan sahibi bit hayvan sever olarak bu konuyu sizle paylaşmak istiyorum
IMG_0464.JPG
Öncelikle hayvanlardan korkan insanlara sesleniyorum hastalıklı olmayan sokak hayvanları asla durduk yere insanlara saldırmazlar. Kaçarsanız kovalarlar ama saldırmak için değil içgüdüsel olarak kaçan nesneleri kovalıyorlar.Bir sokak köpeğinin size havlaması size saldıracağı anlamına asla gelmez. Bazı sokak köpekleri topluluklarında hiyerarşi vardır bölgeleri kendilerinin belleyip çevre köpeklerin ( erkek) oraya girmesini istemezler tek sebebi çiftleşme için yeterli dişi köpek olmasıdır. Bu dönemlerde bölgelerinden geçerseniz size havlar ama saldırmak son çaresidir ona hoşt derseniz taş atarsanız veya artniyetli bir hareket yaparsanız en son çare olarak size saldırır.

Hayvanlar bu dünyanın dilsiz melekleridir.Bir hayvanı sevdiğinizde sizi sevmeme ihtimali yoktur. Küçükken (3-4 yaşlarınızda) anneniz ve babanızla geçirdiğiniz zamanları hatırlatın bir akşam evinizin salonunda otururken annenizle babanızın sohbetlerini hiç anlamazdınız ama o ortamda bulunmak sizi mutlu ederdi . Köpeklerde bizi anlamaz ama yanınızda olmak bile onları mutlu eder. Kibir kıskançlık gibi kötü duygulardan ruhen tamamen arınmış bir varlıktır

Sokak hayvanlarını besleyin size engel olanlar yasal suç işliyordur unutmayın Türk kanunnamesinin 5199. Kanunuyla nu hakka sahipsiniz kimse de size karışamaz karışan hakkında suç
Migroslarda 2 tl ye dostluk maması satılıyor 1 paket kedi 1 paket köpek maması

2 tl ye bir canlının aç karnını doyurmak ne kadar büyük bir sevap ve ne kadar büyük bir erdem herkesi bu konuda daha sağduyulu olmaya davet ediyorum. Bu dünya hepimizin mutluluk içinde yaşayalım.

Sort:  

Dün akşam bir arkadaş paylaşmış,adamın biri(terbiyem müsade etmediği için adam diyorum)kediyi ilk önce tokatlıyor sonra demirlere vuruyor daha sonra can çekişen hayvanı tekmeliyor.İnanın bana onu seyrettiğimden beri gözümün önüne geliyor. Bunu yapan insan olamaz.Bu adamın gün yüzü görmemesi lazım.

Gerçekten o tür videoları gördüğüm an kapatıyorum çünkü etkisinden çıkmam uzun sürüyor psikolojimi sarsıyor

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

steem it ailesi :)
hayvanlara zarar verilmemesi gerektiği bilinci, çocukken aşılanmalı...onların da değerli bir varlık oldukları öğretilmeli...sosyal medyada paylaşılan hayvanlara eziyet görüntüleri, hayvanseverler başta olmak üzere, herkesi endişelendirmeye başladı...bu konuda yetkililerin gerekeni yapmaları elzem

Teşekkür ederim yorumunuz için gerekli işlemler yasal olarak bir yandan yapılmaya başlandı bugün bazı kanun düzenlemeleri yapıldı ve bundan sonra hayvanlara kasti işkence vs olaylarında yaptırımların ağırlaştırılması üzerine çalışmalar devam ediyor.

memnuniyet verici...

Dostluk mamasi cok guzel bi isim olmus

bu güzel paylaşım için teşekkür ederim :)

Ben teşekkür ederim vakit ayırıp okudugunuz için

Hocam duyarlılığınıZ için sizi tebrik ediyorum ve de sonuna kadar destekliyorum.

Teşekkür ederim :)

Paylaşım için teşekkürler :) bu arada discord bakabilir misiniz bişey sormak istiyorum

Emeğinize sağlık keşke herkes sizin kadar sağduyulu yaklaşabilse bu konuya. 1-2 lira hiçbirşey ama o canlının karnını doyurmanın verdiği haz paha biçilemez

Bu hissi anlayan insanların varlığı beni mutlu ediyor

bizim burada camiden (namazdan) çıkan''andaval'' kediye köpeğe vurma gayretinde

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63595.77
ETH 3415.98
USDT 1.00
SBD 2.49