Patlamış Mısır İçine Sanat Sığdırmak

in #tr7 years ago

Merhaba büyük steem it ailesi genel olarak sanattan çok anlayan yada sanata çok meraklı bir insan değilimdir ancak bugün gördüğüm bu çalışma beni çok etkiledi .

Hasan Kale 30 yıldır mikro sanat konseptiyle çalışıyor. Hasan kale bu çalışmasında her bir patlamış mısır tanesinie klasik filmlerden sahneler yerleştirerek müthiş bir sanat eserine imza atıyor.

İşte bunlardan bir kaç tanesi

Rocky

IMG_0760.JPG

Spiderman
IMG_0763.JPG

God Father
IMG_0757.PNG

Bu sanat eserlerini incelemek isteyen misafirler ise epey yakından incelemek zorunda kalıyor.

IMG_0762.JPG

Sort:  

cok basarili. Bu tarz yeni alternatif / indie sanatlar cok turedi son zamanalrda

Çok emek ve sabır isteyen bir şey gibi.böyle şeyler yapan kişilerin varolduğunu da bilmek güzel

takip ettim :)

@readante takiplerini bekliyorum destek olalalım birbirimize :D

Çok güzel yapmış kim yaptıysa valla :) hocam takip ediyorum sizde beni takip ederseniz çok mutlu olurum :)

Hemen takip ettim teşekkürler yorumunuz için

ne demek hocam :)

Çok güzel ve emek isteyen çalışmalar. Sanatın ve sanatçının her zaman yanındayız.

çok ilginç biz yemek için uğraşırken insanoğlu nelerle uğraşıyor tebrikler gerçekten
@ulkembetil buarada takibe aldım sizi takip ederseniz çok mutlu edersiniz

Takipteyim

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67947.42
ETH 3264.67
USDT 1.00
SBD 2.66