Mikro Sanat

in #tr7 years ago

Merhabalar steemit topluluğu dün Hasan Kalenin mısır patlaklarına yaptıgı sanatı anlatmıştım. O kadar hoşuma gitti ki biraz araştırma yaptım ve birçok farklı mikro sanata imza attığını gördüm ve zevkle inceledim.

Sadece mısır patlaklarına değil o boyuttaki bir çok nesne üzerinde sanat yapıyor.Ayrıca bunları büyüteç kullanmadan yapıyor.

İşte hoşuma gidenlerden bazıları

IMG_0770.JPG

IMG_0767.JPG

IMG_0769.JPG

IMG_0768.JPG

Hasan Kale ' nin internet sayfası
http://www.hasankale.com

Sort:  

çok güzel diyemiyorum. muhteşem,inanılmaz.

Kesinlikle

Muhteşem görünüyorlar. Hasan Bey'in emeğine saygı duyuyorum çok başarılı bir iş çıkartmış.

harika çalışma . neredeyse imkansızı başarmış . teşekkürler paylaştığınız için

Ben teşekkür ederim

Yeteneğin tanımı... Helal olsun valla 👏

Koca bir dünyaya sığmayı başaramayan insanların arasından çıkan ve ufacık bir alana dünyaları sığdıran bir insan. "ne cümle kurdum yahu sabah sabah" :)

Ahahah gerçekten süper oldu

Cok guzeller daha once pirinc tanesine yapilmis gormustum

Hatta pirinç tanesine bilmem kaç bin kelime yazıp guiness rekolar kitabıma giren bir eleman vardı ;)

Müthiş ya bız hala cin Ali çizelim hala :D

Ahahah onu bile yamuk yumuk çiziyorum bana çizim yeneği koymamışlsr

hahahah :D

tek kelmede möhteşem.

çok başarılı 👏👏👏👏

Bu nasıl bir yetenektir.Müthiş.

Teşekkürler yoeum için gerçekten büyüj yetenek

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62567.98
ETH 2460.02
USDT 1.00
SBD 2.62