Merhaba Steemit, Ben Geldim. / Hi Steemit, I came.steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago (edited)

--[TR]

Steemit'e giriş yapmadan önce ilk etapta biraz şüpheler yaşasam da, şüphelerim tamamen gidene kadar burada içerik üretmek istiyorum. Kendimce şüphelerimi yanıtladım, umarım Steemit temizdir ve temiz kalır.

Gelelim benim kim olduğuma. Ben 22 yaşında yazılımla uğraşan bir gencim. İstanbul'da yaşamaktayım. Teknoloji haberleri paylaşmayı çok severim, technovenue.com'da bir ara düzenli olarak içerik paylaşıyordum. Yaklaşık 2-3 aydır siteyi boşlasamda, sitenin instagram sayfasından içerikler paylaşmaya devam ediyorum. Yani sevdiğim işi bırakmadım :)

Sayfamda hem İngilizce hem Türkçe olarak gündemden teknoloji/bilim haberlerini, Steemit'in bağlantılı olduğu farklı platformlarda da oyun canlı yayını gibi bazı aktivitelerde bulunmak istiyorum. Bunun dışında ilgimi çeken farklı şeyleri de arada bir paylaşabilirim.

Özetle ben buyum ve bu platform üzerinde yapacaklarım/yapmaya çalışacaklarım bunlar...

--[EN]

Although I had some doubts in the first place before I entered Steemit, I want to produce content here until my doubts are over. I hope Steemit is clean. I hope Steemit will stay clean.

Who am I? I am a 22-year-old student of software. I live in Istanbul. I love to share tech news. I was sharing content on TechnoVenue.com sometime. I have not shared news for about 2-3 months, but I keep sharing content from the instagram page of the site. So I did not quit the job that I loved :)

I will share technology and science news on this platform. I want to broadcast live on other platforms. Apart from that, I can share in different things that are interesting.

In short, I am.

Sort:  

Aramıza hoş geldiniz. "introduceyourself" etiketini paylaşımınızda kullanırsanız çok daha iyi olur fikrimce...

Steemit Türkiye Discord adresini ziyaret edip Türk kullanıcılarla etkileşim halinde olabilirsiniz. Yazılımcı birisinin daha aramıza katılması güzel. Hoşgeldiniz tekrardan.

Hoş bulduk. Gördüğüm kadarıyla içerikler düzenlenemiyor, başka bahara kaldı o etiketi kullanmak :).

Discord kanalında bulunmuştum bir ara, öneriniz ve yorumunuz için teşekkürler...

Yazınızı paylaştıktan sonra 7 gün içerisinde içeriğinizde gerekli olan tüm düzenlemeleri yapabiliyorsunuz. Gerekli olan etiketleri ilave edebilirsiniz. Bir tek ilk koyduğunuz etiketi değiştiremezsiniz fakat ilave yapabilirsiniz.

Şuan farkettim, yardımınız için ayrıca teşekkürler.

Rica ederim. Sormak istediğiniz bir soru olursa sormaktan çekinmeyin.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62516.71
ETH 2436.18
USDT 1.00
SBD 2.65