You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nasıl Birikim Yapılır?, Birikim Yapmanın Sırları.

in #tr6 years ago

20 li yaşlarının başında çok güzel bi maaşla güzel bi işe girdim dolar 1,60 falandı 3500 tl gibi bi maaş alıyordum. O zamanlar su akarken küpünü doldur dediler hiç kulak asmadın yedim içtim gezdim bugün pişman mıyım? Kesinlikle hayır yine o yaşlarda o işe girsem yine aynını yaparım. En büyük birikim sağlık yemeyeceksem neden kazanıyorum o parayı. Şimdi dönüp bakıyorum aynı anda işe girdiğimiz arkadaşlara para harcarken eli titrerdi bi çay içmez dışarda. Oda kirada oturuyor malı mülkü yok benimde hatta ben ondan daha iyi yaşadın yaşıyorum. Kısacası yatırım yapacağım diye çokta sıkmamak lazım. Yaptığın yatırım senin yaşam kalite ve standartlarını düşürüyorsa hiç yapma o yatırımı. Super Mario değiliz bi canımız var bi defa yaşıyoruz sonuçta.

Sort:  

Gezerken, yaşarkende birikim yapabilirsiniz. iş birikim yapmakla bitmiyor, o birikimi akıllıca yönetmekte oldukça önemli. O harcamayan arkadaşlarınız iyi yönetseydi, sizinle aynı mali durumda olmayacakları su götürmez bir gerçek. Ama size katıldığım kısımlar var, tatil yapmaktan, alışveriş yapmaktan, gezmekten geri kalmamak gerekir, sadece bunu planlamak ve ayağımızı yorganımıza göre uzatmak doğru olacaktır diye düşünüyorum. katkınız için teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57883.59
ETH 3070.40
USDT 1.00
SBD 2.34