You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kışın Enerjik Olmanın ve Hastalıklardan Korunmanın Sırları

in #tr7 years ago

"Kolonya veya antibakteriyel solüsyonlar kullanın. Mikroplar konusunda titiz değilimdir fakat kolonya kullanımı mikropları büyük oranda kıracaktır. Klasik türk kolonya kokusunu sevmiyorsaniz Paşabahçe'den veya başka yerlerden güzel kokulu kolanyalar alabilirsiniz. Ben mesela lime limonlu kolonya kulanıyorum ve gayet de memlunum."

Bu yazıya istinaden benimde kolonya tavsiyem olacak taım kredi koop. de satılan japon kiraz çiçeği kolanyası, büyük mağazalarda satılan ardıç ağacı kolonyası ve favorim olan safran çiçeği kolonyası ( safran değil SAFRAN ÇİÇEĞİ ÖZELLİKLE) bu safran çiçeği kolonyasını metinler dinlenme tesisinde almıştım başka yerdede bulamadım ama kokusu harika

Sort:  

Japon Kiraz Çiçeği kolonyasını denemiştim gayet güzeldi yani hiç kolonya gibi değil.

sana şöyle tarif edeyim o zaman
limon kolonyası = dogecoin olsun
japon kiraz çiçeği = ripple diyelim
ardıç ağacı= eter olsa
safrançiçeği = bitcoin gibi yani en değerleri ve güzeli safran japonu sevdiysen safran çiçeğine bayılırsın

Hahahaha bence safrançiçeği tırmanacağı kadar tırmandı, devir ardıç ağacının :). Bugünden itibaren topluyorum ardıç ağacı :)

bi şişede safran çiçeği bulunsun ne olur ne olmaz

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67334.64
ETH 3519.34
USDT 1.00
SBD 3.10